Annesi ile konuşmasından sonra Beren üzgün bir ifadeyle diğerlerine baktı. Uzun sessizlikten sonra:
-"Ne olduğunu bize de anlatacak mısın?" dedi Gökçe
-"Annem hastalandığımı öğrendi hemen eve döneceğimi söyledi babam yarı sabah beni almak için erkenden yola çıkıp beni almaya gelecekmiş." dedi Beren.
Kızlar bu haberden sonra çok üzüldüler. O günü güzel geçirmek isteseler de Beren bütün gün dinlendiği için bir şeyler yapamadılar. Zaten kimsenin tadı yoktu.
Ertesi sabah erkenden yola çıkacağı için istemeye istemeye Beren' in toplanmasına yardım edip uykuya daldılar.
Ertesi gün Beren' in babası geldi. Beren diğerleri ile vedalaşıp arabaya bindi. Bu durumu öğrendiklerinde diğer aileler de üzülmüşlerdi. Ama ellerinden bir şey gelmiyordu. Beren 'in yanında gitmeyi hepsi çok istedi ama Beren o kadar kötüydü ki arabada da uzanmaya çalışacaktı bu nedenle dört kıza da yer kalmayacaktı ayrıca hepsinin gelmesinin bir yararı olmayacaktı. Beren bu haldeyken diğer kızlar tatillerine nasıl devam edeceklerini bilemiyorlardı. Beren ailesinin yanına döner dönmez hastaneye götürdüler ve bunun bir salgın olduğunu ancak bir bulaşıcılığı olmadığını öğrendiler. Bu salgın onu yorgun düşürüyordu yalnızca iyileşmek için dinlenmeye ve vitamine ihtiyacı vardı. Bu hastalık boyunca diğer kızlar her gün arıyor hem Beren ile hem de annesi ile konuşup hastalığı hakkında bilgi alıyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Macera
AventuraKarakterlerimiz, tatil için bir kamp tatiline çıkarlar ve kendilerini bir maceranın içinde bulurlar. İYİ OKUMALAR... ...