O sabah her şey olduğundan daha güzel ve kusursuzdu ilk uyanana Beren oldu. Balkona çıkıp biraz temiz hava aldı. O sırada diğerleri de uyandı.
-Günaydın ! dedi diğerlerine enerjik bir şekilde Beren
-Günaydın diyerek karşılık veren diğerleri Beren' in bu enerjisine hayran kaldı.
Hemen hazırlanıp kahvaltıya gittiler. Kahvaltılarını yaparken dün akşam konuştukları şeyleri hatırladılar.
-Bence kahvaltıdan sonra buralarda bir tekne bulup bulamayacağımızı öğrenelim ve karşı adalar hakkında bilgi edinelim. dedi Defne
-Peki o zaman ikiye ayrılalım işimiz daha çabuk bitsin.
-Tamam ben tekne için bir yer biliyorum. dedi Gökçe
-Ben de seninle geleyim. dedi Defne
Böylelikle Sude ve Beren de bilgi edineceklerdi. Daha sonra kahvaltılarını edip otelin bahçesine doğru yürüdüler. Tam o sırada Güneş'i gördüler. Güneş ve Kumsal Hanımla iyice kaynaşmışlar ve Güneş'in arkadaşları gibi olmuşlardı hem de artık Güneş yalnızlık çekmiyordu.
-Günaydın ablalarım bugün benimle havuza gelir misiniz?
-Çok isteriz Güneş .
-O zaman bugün öğleden sonra havuzda buluşalım.
Kızlar biraz önce öğleden sonraları için bir plan yapmışlardı ama bu teklifi reddetmek istemediler bir yandan da çok heyecanlılardı ve bir an önce araştırma yapmak istiyorlardı. Bunu biraz düşünmeye karar verdiler.
-Peki eğer gelebilirsek öğleden sonra görüşürüz dediler ve Güneş'in yanından ayrıldılar.
Daha sonra bahçede bir masaya oturup konuşmaya başladılar.
-Biliyorsunuz bugün bizim için çok önemli gidebileceğimizi sanmıyorum dedi Gökçe
Defne :
-Evet ama Güneş çok üzülecek.
-Bence iki işi aynı anda yapabiliriz hem havuz kenarında Güneş'e göz kulak olur hem de bir yandan araştırma yaparız ne dersiniz?
-Peki ya tekne?
-Onu da sonra düşünürüz .
-Tamam ozaman
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Macera
AdventureKarakterlerimiz, tatil için bir kamp tatiline çıkarlar ve kendilerini bir maceranın içinde bulurlar. İYİ OKUMALAR... ...