Kızlar hemen işe koyuldular. Önce Güneş'i odasından aldılar ve deniz kenarına gittiler. Hepsi birer şezlonga yerleştiler. Güneş:
-Hadi ablalarım beraber havuzda eğlenelim. dedi
Kızlar da onunla gitti. Biraz havuzda yüzdükten sonra ilk çıkan Beren oldu. Tam o sırada otelin görevlilerinden birini gördü kızlarla karşıdaki adalarla ilgili bilgi edineceklerini hatırlayan Beren hemen görevlinin yanına gitti.
-Merhabalar sanırım otel görevlilerinden birisiniz.
-Evet buyurun bir isteğiniz mi var?
-Aslında biz bir şey danışacaktık karşıdaki adalara bir gezi düzenlemek istiyoruz oraya nasıl gidebileceğimiz hakkında bilginiz var mı ?
-Evet sanırım oraya nasıl gidildiğini biliyorum size yardımcı olabilirim.
-Ah çok teşekkür ederiz. Hemen arkadaşlarıma haber vereyim. dedi
İçi içine sığmayan Beren heyecanla bağırmaya başladı :
-Kızlar bulduum bulduum koşunn !!
Beren 'i ilk duyan Defne oldu ve hemen olayın farkına vardı .
-Sude , Gökçe hemen buraya gelin. dedi
Hızlıca sudan çıktılar tabi Güneş hala sudaydı. Beren onlara olayı anlatırken tiz bir çığlık duydular.
-Bu.. Güneş'in çığlığı yardım edin birini bulun diye bağırdı Gökçe Güneş'in çığlığından daha tiz bir sesle
Tam o anda oralardan geçmekte olan Kumsal Hanım çığlığı duyup gelmişti kızlar seferber oldular ama nafile hiçbiri kendine güvenip suya atlayamadı zaten heyecandan ve telaştan nefeslerini kontrol edemiyorlardı bir de suya girseler neler olurdu neler. Kızlar çaresiz oradan oraya koştururken Kumsal Hanım birden suya atladı.
O an kimse kendinde değildi herkes sanki Güneş değil kendileri sudaymış gibi şaşkın ve telaşlılardı. Eğer Güneş'e bir şey olursa kızlar ne yaparlardı. Bir ömür boyu vicdan azabı .
Hele de bu olayı Kumsal Hanımın görmesi onları daha da mahcup hale getirmişti. Kumsal Hanım'ın sudan çıkması ne kadar sürdü bilemiyorlardı ama onlar için 1 yıl kadar uzun ve acılı geçmişti bu süre.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Macera
AdventureKarakterlerimiz, tatil için bir kamp tatiline çıkarlar ve kendilerini bir maceranın içinde bulurlar. İYİ OKUMALAR... ...