Evet yine o kız yine hayallerimin prensesi artık benim olacaksın... Böyle düşünürken karnımda bir acı belirdi.
Off karnım ağrıyor bu ne ne dokundu acaba yine???
Bu ne biçim bir acı???
Ahh kız gidiyor hayır hayır o otobüse binmemeli
Ka-karnım karnım çok kötü ...Ben hastaneleri hiç sevmem ki. Bir dakika ya beni küçücük bir karın ağrısı mı getirdi bu hallere?? " ben gidiyorum arkadaş" diyip kapıyı açtığımda önümde esmer, rampa saçlı, 25~26 yaşlarında bir doktor belirdi. Alaycı bir gülüşle
- nereye? Hiçbir yere gidemezsin bitti artık saçma zevklerin kansersin sen kanser! Akciğer kanseri!!!
Ne ne dedi ne kansermi benim hayallerim var.
+ sen benimle dalga mı geçiyorsun??
Diye sordum umursamaz bir tavırla ama aslında umursamıştım ...
- sence öyle bir halim var mı?
Dedi gayet ciddi bir halle. Sonra
-hadi git son anlarını yaşa!
Dedi. Ne yani ben kanser mi oldum şimdi? Off
olamaz ne olacak şimdi? Hemen Nehir ' i bulmalıyım hemen . Son kez görmeliyim mavişimi. Ne ne diyorum ben be kanser yüreğime de vurdu sanırım. Git yanına konuş değil mi yani? Yok benim psikolağa da görünmem gerek. Ne öleceğim zaten ne gerek var ki...
Böyle kendi kendime düşünürken yine Nehir'i gördüm bankta oturmuş Sevda ile birlikte oturuyordu. Sevda onun arkadaşı benim eski vurgunluğum. Ama Nehir başka o asla gitmez kalbimden . Onun aşkı sönmez.
+Öhöm öhöm. Merhaba kızlar tanışabilir miyiz?
-Hayır! Ne münasebet?
+ YA lütfen benden kimseye zarar gelmez . Sadece, sen çok güzelsin Nehir.
Yav off ne yaptım ben ya Nehir dedim adını söyledim.
-adımı nereden biliyorsun?
+ şey aslında ben seni yani sana aşık oldum .
Pöh ne dedim ben be
-Ne ne dedin sen?
+Evet doğru sana söylediklerim gerçek.Arkadaşlar bu bölüm nasıl olmuş? Beğendiniz mi? Yorum ve voteleri eksik etmeyin. Her türlü eleştiriye açığım. Istediğiniz her şeyi yazın ki bunu düzeltebiliyim.