1

9 2 0
                                    

Budík...kdo by ho neznal že, Chris se po něm ohnal aby ten nepříjemný zvuk vypnul...povedlo se na poprvé, nějakou chvíli se ještě válel a pak se posadil na postel a koukal po místnosti. ,,Pondělí...super jako každý den." Vstane z postele a jde pomalu ke skříni kde si vezme oblečení a oblekne se,dojde si do koupeny kde je zamčeno. ,,Alexi! Dělej kurva já tu koupelnu chci využít taky!" Zabouchá na dveře dost silně. ,,Drž hubu buzno teťkon jsem tady já ne ty tak tahni do prdele!" Ozve se z druhé strany dveří, Chris dá jen pěstí do dveří a jde dolů kde jsou rodiče. ,,Dobré ráno přeji" Sedne si ke stolu a vezme si palačinky.
,,Dobré ráno synku, máš co dělat za chvíli ti jede bus do školy." Chris se koukne na hodiny, rychle do sebe nahází jídlo a letí na bus který stihne jen tak, tak. ,,Ty vole musím vstávat dřív kurva."  Vezme si sluchátka a kouká z okna ven...

10.minutu později

Autobus zastaví na zastávce a Chris vystoupí, koukne kolem sebe a jde pomalu do školy, nevnímá okolí a prostě jde dál. Když dojede do školy tak se přezuje a vezme si učení. ,,první hodina hmmmm matematika super." Jde do učebny a po cestě do nikoho narazí a spadne na zem. ,,Omlouvám se strašně moc nechtěl jsem já nedával pozor."
,,To je v pohodě, buď v klidu stane se to každému."  Kluk do kterého vrazil mu podá věci a usměje se. Kdo to kurva jeeee! Pomyslí si Chris a kouká na něj. ,,Tak vezmeš si to nebo si to mám nechat." Zasměje se. ,,Nene vezmu děkuji moc."Vezme si od něj věci a odejde do třídy kde si v klidu sedne sám do lavice a čeká až zazvoní a přijde ta stará kráva která ma pokaždé super náladu..

Začalo zvonit, všichni si sedli na svoje místa a někteří jedinci několikrát Chrise bouchnuli ale on už si na to zvykl..

Přišla učitelka do třídy a na všechny se koukla. ,,postavte se....děkuji, takže dnes k nám přichází nový žák, doufám že se k němu budete chovat hezky a že nebudou potíže... Tak pojď."  Kluk vyjde do třídy a Chris na něj kouká jak na sloup. ,,cože!" Zařve na třídu. ,,Chrisi co to mělo být?" ,,Omlouvám se paní učitelko už se to nebude opakovat."
,,Já si myslím tak prosím tohle je Jack Ryan, představ se nám nějak víc Jacku." ,,Nooo tak jak už paní učitelka řekla jsem Jack, přestěhoval jsem se z Ameriky a žiju tu s rodiči to je asi vše.." Usměje se na učitelku. ,,Dobře běž si sednout tamhle k Chrisovi, tak a dneska budeme probírat to co mynule."
Chris se kouká na toho kluka který se k němu pomalu přibližuje a z neznámého důvodu se docela i bojí, co když bude stejný jako ostatní, co když ho bude šikankvat s ostatníma co když- ,,em haló slyšíš?"  Mává mu před očima rukou. ,,J-jo ahoj já jsem Chris."
,,Jack těší mě." A tak to všechno začalo...

Víc lidí, víc chutí Kde žijí příběhy. Začni objevovat