Další den čeká Chris před barákem Jacka až vyleze. ,,Už letím, promiň ještě jsem něco musel vyřešit s otcem..",,Dobrý všechno v pohodě?",,Jo...jo všechno je v pohodě, půjdeme nestíháme bus." Jack se rozejde směr zastávka a Chris jde hned za ním. Jen co dojdou k zastávce jim jede autobus ke škole,Chris si vytáhne peníze a koukne na Jacka.
,,Co hledáš?",,Peněženku, neříkej že jsem si jí nechal doma." Chris vyndá peníze a dá mu je před obličej. ,,Někdy mi to oplatíš." usměje se na něj. ,,Ty seš taková záchrana." Zasměje se chytne ho kolem ramen a jde do autobusu kde oba zaplatí a jdou si sednout...***
,,Rychle nestíháme ne hodinu, děleeeeej." Křičí běžící Jack na Chrise který běží hned za ním. ,,Už nemůžu!"
,,To zvládneš pojď ještě kousek." ,,Nemůžuuuu!"
Chris se drží za bok a jde takovou rychlou chůzí dá se říct..
Chvilku před zvoněním doběhnou a sednou si na místo, Chris vydýchává jeho maraton s opřenou hlavou na lavici. ,,Už neběhám nemám to rád fuj je to." ,,Tak hrozný to není jen musíš mít fyzičku." Zasměje se Jack na něj a lehce ho plácne po zádech..,,Dobré ráno třídí dnes budeme psát test!" ,,COŽE?!",,Pane Smithe co tady křičíte jak na lesy, chcete hned za 5!"
,,Ne ale však jste nic neříkal pane učiteli jak mám vědět z čeho píšeme sakra když nemám čas se na to naučit asi?" ,,Nezajímá máte se učit průběžně, nemusím vám taky říkat o žádných testech, a nezvyšujte na mě hlas!" ,,Kurva vole!" Chris dá ránu do lavice a hned toho lituje protože to lehce přehnal. ,,Dobrý?" Chytne mu ruku hned Jack. ,,Jo dobrý už jsem si tak nějak zvykl." Učitel jim rozdá testy na které mají 10 minut, Chris na to kouká a neví nic, Jack na tom není o moc lépe ale i tak tam něco má narozdíl od Chrise. Jack mu vezme jeho test a dá mu svůj a ten jeho začne vyplňovat, Chris se usměje a nechá ho.Po hodině utrpení jde Chris k automatu si koupit nějaké jídlo a pití, když si chce svoje věci vyndat tak cítí že leží na zemi, koukne kdo za to může a ko jiný než oni.
,,Ahojky co tady děláš hmmm kupuješ si jídlo a pití tak to neee to bude vlastně pro mě že ano!" Vytáhne ho za vlasy a Chris hned kývne že ano. ,,Tak je hodnej buzíček." Kopne ho do břicha a začne odcházet. ,,Hej! Stůj hned!" ,,Co kdo- aaaaa už vím ty seš ten novej koukej hele vysvětlím to jo on si začal, může si za to sám víš." Přijde k němu a dá mu ruku kolem ramen, Jack mu jí hned shodí dolů. ,,Ale notak nedělej jinak dopadneš špatně kamaráde." ,,Kdo řekl že jsme kamarádi a proč ho mlátíte!" Tohle se mu asi moc nelíbilo a dal několik ran i Jackovi, ten to ustál a dal mu pěstí přímo do nosu. ,,Nechte ho už na pokoji jinak dopadnete všichni špatně je vám to jasný!?" Všichni odejdou a ještě řeknou větu "počkej oba to ještě schytáte" a zmizeli.
Chris si sedl a držel se za břicho.
,,V pohodě, kde to bolí?" Chris se na něj podíval a obejmul ho... Jack nevěděl co dělat ale taky ho obejmul a pomalu ho hladil po zádech. ,,Klid ano už ti nic neudělají to ti slibuji." Chris se odtáhl a pomalu si stoupl, Jack ho přidržel aby náhodou nepadl a neudělal si nic horšího a pomalu šly do třídy,Chris ale zatočil místo do třídy na záchody kde se podíval jak vypadá jeho břicho po útoku, měl tam větší modřinu, Jack se na to koukl a zamračil se. ,,To nic, měl jsem horší." ,,Od nich?" ,,Ne..od matky...",,Děláš si srandu?",,Uum, mlátila...no pořád mlátí mě takže jsem tak nějak zvyklej.." stáhne si mikinu s tričkem a jde do třídy přečkat ještě těch 5 hodin před ním...***
Jac.k_ vás označil v příspěvku
Best friend ❤️💪🏻
To se líbí...a 1000 dalším
,,Vážně si to musel dát na instagram však to kazí celej tvůj ig."
,,Co kazí insta tahle fotka? Ses zblázdnil je super!" ,,No já na ní nevypadám dobře." Přikryje se Chris, Jackovou dekou, zavře oči a nasaje jeho vůni. Jack se usměje a pohladí jo po hlavě. Chris se na něj podívá a usměje se. ,,Jacku...já no..l-lehneš si ke mně? Prosím.." Jack se zasměje a lehne si vedle nej, Chris se otočí čelem k němu a kouká mu do očí, Jack se usměje a kouká na něj. ,,J-já...chci aby si věděl proč mě nemají rádi a mlátí mě..." ,,Povídej vyslechnu si všechno."
,,Je to kvůli....kvůli tomu že..že jsem gay...Já vím budeš mě nenávidět a já to chápu kdo by se chtěl bavit s buzerantem jako jsem j-" Jack mu dá malou pusu, Chris celej zrudne a neví co dělat. ,,Promiň já potřebuji aby si nemluvil chvilku." Zasměje se na něj.
,,Mně to vůbec nevadí já sám jsme gay tak se neboj že mi to bude vadit.."
Chris na něj kouká a nakonec mu dá taky malou pusu a zahrabe se do deky kde zůstane pěkně dlouho..