9

0 0 0
                                    

Chris se probudí okolo půl 3 ráno,vyplazí se opatrně od Jacka a jde na záchod.Po vykonání potřeby se podívá na ruku kde se pořezal.Kouká na to asi 10 minut a pak jde zase do pokoje kde si sedne na postel a kouká do prázdná. ,,V pohodě Chrisi?" Chris se lekne a otočí se na něj. ,,Jo jen nemůžu spát." Jack si ho stáhne k sobě a lehnce ho hladi ve vlasech. ,,Zkus usnout ano potřebuješ mít sílu." Chris jen kývne  zavře oči a po nějaké době začne znovu usínat,Jack se usměje,dá mu pusu do vlasů a nakonec usne taky...

Ráno se Jack probudí jako první a usměje se na Chrise. ,,Nikdo ti už neublíží neboj se" Zašeptá hodně potichu aby ho neprobudil,opatrně se od něj snaží dostat jenže se mu to úplně nepovedlo a Chris se s cuknutím probudí. ,,Kam jdeš nechoď pryč." ,,Neboj se nikam ti neuteče chtěl jsem jen jít udělat jídlo." ,,Já stejně nemám hlad a nechci tě zatěžovat" Jack se na něj usměje a lehne si k němu zpět.
,,Ty mě nezatěžuješ neboj se." Chris si na něj položí hlavu a ruku si dá na jeho břicho. ,,Jakto že seš tak krásný" zamumla Chris a usměje se. ,,Ale prosím tě jsem obyčejný člověk jako ty."
,,miluju tvoje břicho." Zasměje se Chris,Jack se zasměje a vytáhne si tričko aby mu bylo vidět jen břicho.Chris rukou začne hezdit po jeho břiše a dělat mi tam prstem obrázky.
Jack na něj kouká a zavře oči.Chris se na něj podívá a dá mu malou pusu,Jack se usměje a oplatí mu to trochu víc.začnou se tam líbat a Jack dá Chrise pod sebe a rukama mu začne jezdit po těle. ,,P-počkej." ,,Copak děje se něco?"
,,Já nemůžu..." Jack se usměje a dá mu pusu na čelo a sleze z něj. ,,V pohodě,vím že z toho co se stalo ti nemusí být stale nejlépe." Chris se usměje a da mu pusu. ,,Díky." ,,Za co prosím tě." ,,No za všechno.." Jack se usměje a dá mu pusu na čelo.

Po pul hodině co oba leželi se pokojem rozezní vyzvánění. ,,Ale ne." ,,Co se deje kdo vola?"  Chris otočí telefon aby se Jack podíval. ,,Mám to zvednout?" ,,Ne ja to zvládnu."

,,A-ano co potřebuješ?" ,,Můžeš mi říct kde seš dva dny po sobě?!" ,,Jsem u Jacka tata o tom věděl." ,,Že mi nic neřekl ale to je jedno přijdeš hezky domu Alex mi řekl už jeho verzi takže si hezky popovídáme a bude u toho i on ne jen ty." ,,A-ale on to udělal..." ,,Nelži mi ty až přijdeš dostaneš tak moc jak si ještě nikdy nedostal,za 2 minuty ať seš tu!"

Chris si dal telefon od ucha a podívá se na Jacka kterej ho hned obejme.
,,Mam jit s tebou?" Chris jen kývne a vstane z postele. ,, Jen prosím nezasahuj do toho až matka něco bude říkat nebo dělat." ,,Dobře ale když to bude hodně za čarou tak už zasahovat budu." Chris kývne a jde z pokoje dolů,nasadi si boty a jde domu.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 31, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Víc lidí, víc chutí Kde žijí příběhy. Začni objevovat