-ანუ ჯინი...-ეშმაკურად გავხედე და ჩავათვალიერე ჯერ კიდევ ჩემთვის უცნობი პიროვნება.
-დიახ..-მანაც გამომხედა,გამიღიმა თითქოს ნიშნის მოგებით 1-1 გახადა.
-სადმე ხომ არ ვივახშმოთ?-ერთი ხელი ჩამოსწია,და ცალი ხელი რულზედ დატოვა...ენა ლოყაზედ მიაბჯინა და გამობურცა ლოყის კონკრეტული ადგილი,რომელზედაც თვალი გავაჩერე და გაკვირვებული იერი ავიკარი.იმდენად დავიბენი კის მაგივრად ისევ თავი დავუქნიე.მან ორჯერ დაიქნია თავი და ნელა გაიხედა ისევ გზისკენ.საჭე მარცხვნივ მოატრიალა და სხვა მხარეს წავედით.თვალი ავარიდე,რატომღაც ძალიან უხერხულად ვიგრძენი თავი.ჰაერის უკმარისობის გამო ფანჯარა ჩამოვწიე და ცხვირი ჰაერს მივუშვირე.მალევე შეივსო ჩემი ფილტვები ჟანგბადით და მეც მალევე გამოვუშვი ნახშიროჟანგი გარეთ.
-ზღვის პროდუქტები გიყვარს?-ჩემკენ არ გამოუხედავს.სერიოზული ტემბრითა და იერით იყო ახლა ის აღჭურვილი.მგონი სიჩქარესაც მოუმატა.
წამიერი დუმილის შემდეგ,ისევ თავი დავუქნიე.მან კი ისევ ჩაიცინა და სიჩქარეს უფრო მოუმატა.
უკვე ფრჩხილებით ვეჭიდებოდი სავარძელს.თავი კი ჩაზნექილი მქონდა თავის დასადებზე..არა უნდა შევაჩერო იგი..და სიჩქარე ცოტა შევამცირებინო.
-მოვედით.-(ღიმილი)(ღვედის მოხსნა) და ჰაეროვნად გადასვლა მანქანიდან.
ჯინი მანქანიდან გადავიდა. მე კი შეშინებული თვალებს აქეთ-იქით ვაცეცებდი..
ფანჯრიდან დავინახე მისი გაკვირვებული სახე...და მიხვდი რომ გაკვირვებული იმიტომ იყო რომ არ გადავდიოდი მანქანიდან.
სანამ აკანკალებულ ხელებს ჩავჭიდებდი ღვედს,ჯინმა სხარტად გააღო მანქანის კარები,თვალებში ჩამხედა და ნებართვა ითხოვა რომ გავეთავესუფლებინე ღვედისგან.მეც მორცხვად დავრთე ნება.მან გამათავისუფლა და მეც გადმოვედი ამ სუნთქვა შემკვრელ მანქანიდან.
ნაზად ჩამჭიდა ხელი,და გამიძღვა იმ რესტორნისკენ სადაც არასდროს ვყოფილვარ...
რესტორნის "ვიტრინებში" ვიყურებოდი...ოჰ როგორი სასიამოვნო აურა ძგერდა იქ...
არანაირი ჩოჩქოლი არ იყო იქ..თითქოს მოსწავლეები ყოფილიყვნენ ის ადამიანები რომლებიც თითქოს თავიანთ ადგილებზე იყვნენ დამსხდარი ამ ულამაზეს რესტორანში.როდესაც შევედით,ჯინს მაგრად მოვუჭირე ხელი.არვიცი რაღაც ვიგრძენი,თითქოს ჩემმა სხეულმა რაღაც სხვა სხეულის ჩავლა ვიგრძენი.
თავი გავაბრუბე იმ მხარეს სადაც ვიგრძენი ჩავლა...
"ნეტავ ცოდნოდა...თუ ვინ ჩაურა გვერძედ..თუ ვინ მოაკითხა ისევ...თუ ვინ ჩამოვიდა ისევ მიწაზედ..ისევ და ისევ მისი სიყვარულის დასაცავად.მაგრამ დაიცავს თუ არა იგი...დემონისგან?..რომელიც მის ნათელს ეპოტინება?.რომელსაც სურს,ძალუძს რომ შთანთქოს გოგონას სული."
(reeebs vbodavv mishvelet, ara ra vapuwebbbb am fiksss..nu axla arc aris magari fiki magram ragac xoa...)
VOCÊ ESTÁ LENDO
იყავი ჩემი თოჯინა 3️⃣
Fanficიყავი ჩემი თოჯინა იყავი ჩემი სათამაშო მაგრამ ბოლოს რა იქნება? ეს ახალმა თეჰიონმა იცის. ახალმა მაგრამ უცნაურობით სავსე თეჰიონმა... იგი კეთილი იქნება თუ ბოროტი? ამის გარკვევა კი თოჯინა კესამს მოუწევს.. მოიპოვებს იგი შვებას? არვიცი.გავარკვიოთ მასთან ერ...