არ ვიცი.
რა იქნება..
მაგრამ გარეთ როდესაც გავედი ჯინი შემეფეთა.
ის უჩვეულოდ გამოიყურებოდა,თითქოს ღამით ბევრი დალია და ახლა ფსიქოპატს დაემგვანა.
რაღაც ცუდი ხდებოდა მასში..
მაგრამ არ მინდოდა მასთან საუბარი,ამიტომ გვერდი ავუარე.მასაც არ შევუჩერებივარ,ჩვეულებრივად გამატარა.რამაც კითხვის ნიშნები მომგვარა,ჩვეულ ჯინი ამას არ გააკეთებდა,დარწმუნებული ვარ რომ ხელს მომკიდებდა და მის სხეულთან ახლოს მიმიყვანდა.
მაგრამ მადლობელი ვარ რომ ახლა ასეთ მდგომარეობაში ასე არ მოიქცა.
ჩქარა წავედი,ბატონ თეჰიონთან შესახვედრად.
რადგან ვერ ვითმენდი...ისე მინდოდა მისი ნახვა..
გზამ ნახევარსაათზე მეტს არ გასტანა.
ჰოო ძალიან შორს მოუწია ჩემი დაპატიჟება,მაგრამ მანძილს მნიშვნელობა არ აქვს,მთავარია მე ის ვნახო..
არ ვიცი რამდენად მოვაწონებ მას თავს,მეტად,მაგრამ ვეცდები რომ სიმპატიები დავუტო მას ჩემდამი.
რესტორნის კარებს გახარებული ვუახლოვდები,ვიცი ის იქ მელოდება,ამიტომ ლაღად,მოხდენილად შევდივარ და მის წინ ვჯდები..
ის ვნებიანი,ღიმილიანი,მომხიბვლელი სახით მიყურებს..
თითქოს ანგელოზია..მაგრამ უფრთო..
ძალიან ლამაზია.
-დღეს რა მომხიბლელად გამოიყურებით ბატონო თეჰიონ..- შევბედე და ვუთხარი მას...თავის შეკავება ნამდვილად არ მინდა,ამიტომ ყველაფერი უნდა ვუთხრა მას რასაც ვფიქრობ მასზე.ცოტა დაბნეულობა კი შეეტყო მას,მაგრამ არ მანაღვლებდა...
-თქვენც შთამბეჭდავად გამოიყურებით...კესამ...-ღიმილი არ მოუშორებია.-მიყვარსსს მიყვარსსს ესსს უცნობი ნაცნობი კაციიი.
-ბატონო თეჰიონ-უცებ მაწყვეტინებს,ჩემთან ახლოს მოდის და მჩურჩულებს-თეჰიონი კარგი? თ-ე-ჰ-ი-ო-ნ-ი...
ძალიან ღრმა მძიმე ხმით ჩამჩურჩულა..
მე კი ადგილზევე გავიყინე.
წრიალი დავიწყე და თვალების ცეცება.რადგან არ ვიცოდი რაღა უნდა მეთქვა.
საუბარმა დიდხანს არ გასტანა.
არც მიჭამია წესივრად...საქმეზე დაურეკეს...
და წასვლა მოუწია..
მეც გამიყოლა და სახლთან ჩამომსვა.
დამშვიდობებისას,ხელზე მაკოცა და თვალი ჩამიკრა.
მეც გავუღიმე და გადავედი..
მაგრამ გულში მაინც ცვალებადი ღრუბლიანობა მქონდა გამოცხადებული..
სახლში მისვლისას,ღრმად ამოვიოხრე და გამოუცვლელად მაკიაჟის მოუშორებლად დავიძინე..
ძილი მოკლებული მქონდა,ხასიათი ასე თუ ისე წახდენილი...
ამიტომ ყველაფერთან გასაქცევად ძილი მესაჭიროებოდა.
იმ დღეს არაფერი მიგვრძნია..
ალბათ ასეც იყო საჭირო.
გაგრძელება იქნება..🤫
დღეიდან ვიაქტიურ ამ ფიკზე.
უნდა დავასრულო!..თეჰიონის და კესამის მოგზაურობას უნდა მოვუღო ბოლოოო...რომ ორივემ იპოვოს ბედნიერებააა.😫😫
ESTÁS LEYENDO
იყავი ჩემი თოჯინა 3️⃣
Fanficიყავი ჩემი თოჯინა იყავი ჩემი სათამაშო მაგრამ ბოლოს რა იქნება? ეს ახალმა თეჰიონმა იცის. ახალმა მაგრამ უცნაურობით სავსე თეჰიონმა... იგი კეთილი იქნება თუ ბოროტი? ამის გარკვევა კი თოჯინა კესამს მოუწევს.. მოიპოვებს იგი შვებას? არვიცი.გავარკვიოთ მასთან ერ...