Will

47 7 0
                                    

Hraničářský učeň a později sám hraničář Will je také jedna z hlavních postav série, kde je v každém díle, kromě prvních roků-bitvě na Hackamské pláni. Díky nejasnostem kolem jeho původu nemá příjmení, později ale přijme přízvisko Dohoda.

Když jsme u příjmení a nejasnostech okolo, můžeme se vrhnout na jeho rodinu. Jeho otec se jmenoval Daniel a pravděpodobně byl farmář (soudě podle místa, kde se svou nikdy nepojmenovanou manželkou žil.) Někteří fanoušci ale podporovali teorii, že pravým otcem Willa je hraničář Halt (viz kapitola o Haltovi).

V průběhu série se oženil se svou dlouholetou známou Alyss Maywaringovou. Nejsou známí žádní potomci a s největší pravděpodobností ani žádní nejsou, neboť lady Alyss zahynula ještě před jejich početím. Autor knižní série John Flanagan ale potvrdil, že v době své smrti byla v očekávání.

Z biologické rodiny to je vše, ale přátel má spoustu. Začneme u dětí z opatrovny, ve které do svých patnáctých let vyrůstal. Výše zmíněná Alyss byla jedna ze schovankyň a hned po samotném Willovi byla v sirotčinci nejdéle. Díky tomu si mezi sebou vypěstovali zdravé přátelství, které jim vydrželo až do smrti.

Další, dost důležitou a nezanedbatelnou, postavou je Horác Altman. Kdy přesně do opatrovny přišel, se nám dohledat bohužel nepodařilo. V mládí mezi oběma kluky plála silná rivalita. I díky Horácově lehké agresivitě se Will naučil dobře šplhat, utíkat a schovávat se, což mu bylo v budoucí kariéře hraničáře hodně ku pomoci.

Will fyzickou silou zrovna neoplýval, takže pokud s Horácem nevyhrával hádky, pravděpodobně prohrával bitky. Časem se ale z obou hochů stali nejlepší přátelé na život a na smrt. (Více v kapitole o Horácovi.)

V neposlední řadě byli v opatrovně Jennifer Dalby a George Cartney, se kterými měl Will vřelý vztah, ale až na knihu Císař Nihon-džinu byli spíše okrajovými postavami.

Nyní se mrkneme na věk. Zde určení není tak těžké, neboť v první knize Rozvaliny Gorlanu mu je patnáct let. Koncem první série, tedy v knize císař Nihon-džinu, je mu dvacet dva let, ale v průběhu knihy pravděpodobně oslaví své dvacáté třetí narozeniny. Tento díl je na určení věku nejsložitější, neboť se zde nenachází žádná zmínka o době, jaká uběhla od králů Clonmelu, kromě sdělení, že se už Horác začal nudit. Bude to tedy nanejvýš pár měsíců, spíš méně.

Opět přeskočíme ztracené příběhy, kvůli důvodům uvedeným v předchozí kapitole. Na začátku královské hraničářky mu je už čtyřicet tři let. Útěk z Falaise (v době vydání této kapitoly poslední napsaný díl) se odehrává necelé čtyři roky poté, díky čemuž je nyní Willovi nějakých čtyřicet sedm let.

Zajímavostí o Willově osobě je to, že se stal součástí Special Tasks Group (jednotka pro zvláštní úkoly). Počet členů této skupiny je nejasný, máme ale s jistotou potvrzené tři- Willa, Halta a Horáce. Někdy se udává i Gilan, ale vzhledem k tomu, že měl v případě nepřítomnosti Halta a Willa hlídat Redmontské léno, není pravděpodobné, aby byl také členem.

Dále mu byla nabídnuta hned dvě velmi elitní místa v království. Mohl se stát rytířem, nebo vést královské průzkumníky. Oba tyto posty ale odmítl, neboť být hraničářem bylo pro něj nejvíce.

Fun time theory & interesting facts:
Will se měl jmenovat původně Daniel, jak ale víme, pan Flanagan od tohoto nápadu upustil a jméno bylo použito pro jeho otce.

Mezi fanoušky byl velmi populární ship Evanwill (princezna Cassandra a Will). To se ale Flanaganovi nelíbilo a tak v Císaři Nihon-džinu dal princezně Horáce.

Will byl také původně pouze lučišník- jako postava vzniknul na míru Fanaganovu synu Michaelovi, který měl lukostřelbu velmi rád.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 28, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Hraničářův učeň - Vše, co potřebujete vědětWhere stories live. Discover now