520 Day Rememberance [ 520 Problem ]

8.2K 655 23
                                    

*520 -_- -_- -_-*

"ေတာင္"ကနဲျမည္တဲ့Notificationအသံနဲ႔အတူ...Phoneထဲဝင္လာတဲ့messageေလးတစ္ေစာင္ကို...အျမန္ေကာက္ယူဖြင့္ၾကည့္

လိုက္ျပီး...ကြ်န္ေတာ္"ဟြန္႔"ကနဲႏွာေခါင္းတစ္

ခ်က္ရွံဳ႕မိတယ္...

~ ဘယ္သူပို႕တဲ့Messageလဲဆိုရင္ေတာ့

...ဟိုအရွဳပ္ထုပ္ၾကီးLuhanေပါ့...ဘာပို႔သလဲဆိုရင္ေတာ့...အင္း...မသိဘူး !!~

တပ္ထားတဲ့မ်က္မွန္ကိုျဖဳတ္...ကိုယ္ေပၚကshirtအက်ီပြပြၾကီးရဲ႕ေအာက္နားစနဲ႔သုတ္ျပီး...ကြ်န္ေတာ္နားလည္မဲ့အပိုစကားေလးမ်ားတစ္လံုးတစ္ေလပါမလားလို႔...ျပန္ျပဴးၾကည့္ေပမဲ့လဲ...ရွင္းရွင္းလင္းလင္းကိုပို႔ထားတာ...520ဆိုတဲ့ဂဏန္းေလးသံုးလံုးတည္း...အဲ...ေဘးနားမွာေတာ့..."သိပ္ၾကည့္လို႔မရဘူး"ဆိုတဲ့အထာနဲ႔မ်က္ေစာင္းထိုးေနတဲ့Emojiသံုးခုပါတယ္...
"Aii..."

ကြ်န္ေတာ္မေက်မနပ္တစ္ခ်က္ေအာ္လိုက္ျပီး...ေမြ႕ယာေပၚကိုေမွာက္လ်က္ပစ္လွဲခ်လိုက္တယ္...ေခါင္းေအာက္ကိုေခါင္းအံုးတစ္လံုးဆြဲထည့္လိုက္ရင္း...က်ဴရိုးေလာက္ပဲရွိတဲ့ေျခသလံုးေပၚက...အိမ္ေနရင္းေဘာင္းဘီပြပြၾကီးေတြ...ဒူးနားကိုပံုက်လာတဲ့အထိ...ေျခႏွစ္ေခ်ာင္းကိုေထာင္ျပီး...နက္နက္နဲနဲစဥ္းစားခန္းတစ္ခိ်ဳ႕ကိုဖြင့္ေနရတာေပါ့...Luhanကြ်န္ေတာ့္ကိုဘာေျပာခ်င္တာပါလိမ့္???~

520??~520??~520??~

Pascalရဲ႕ဖိအားနဲ႔ဆို္င္တဲ့နိယာမေတြ...Daltonရဲ႕အမႈန္ပ်ံ႕လြင့္ျခင္းဆိုင္ရာTheoryေတြကို...ညသန္းေခါင္ႏႈိးျပီးေမးရင္ေတာင္...တလံုးမလြဲေအာင္တေဒါက္ေဒါက္ဆိုႏိုင္တဲ့...

Professorတန္းဝင္Oh Sehunတို႔Luhan

နဲ႔ေတြ႕မွ...ဖင္ေရာေခါင္းေရာ...တကိုယ္လံုးေရာပူထူေနရျပီေပါ့...မသိရင္...ပုဇြန္ကို...ဦးေႏွာက္ေတြၾကီးပဲေဖာက္စားထားတဲ့သူက်ေနတာပဲ...ခ်ိန္းဘရီးေပါ့...ေဝါ့...ေျပာရင္းနဲ႔ရြံထွာ...

အမွန္ေတာ့...သူနဲ႔ကြ်န္ေတာ္ရန္ျဖစ္ျပီးစကားမေျပာတာသံုးရက္ေလာက္ရွိျပီေလ...ဘယ္သူမွားလဲဘယ္သူမွန္လဲမသိေပမဲ့...Oh Sehun

ဆိုတာ...နဂိုကတည္းကေခါင္းေၾကာခပ္တင္းတင္းမဟုတ္လား...

သူေတာင္ျပန္မေခၚဘဲေနႏိုင္ေသးတာ... ကြ်န္ေတာ္ကဘာလို႔မေနႏိုင္ရမွာလဲ...

Wishy-Washy Mr.MessyOnde histórias criam vida. Descubra agora