TANITIM

91 12 6
                                    

"Beni dinle, beni duyuyor musun kendine gelmelisin! Bana bak!"

Beynim komut vermiyordu belki beynim şuanlık geziniyordu nerelerdeyse?. Hiç bir fikrim yoktu. Sadece ama sadece şunu bilmek istiyordum neredeydim? burada ne işim var? Trenlerin sesleri beynimde zonkluyordu o sesi o kadar beklemiştim fakat şuan susmasını istiyorum hatta sonsuza kadar -lütfen- .Ben kendi halimi düşünürken... Kahretsin şu çocuk ta neyin nesiydi! Neredeydim ben?! Dudaklarımdan fısıltılı bir şekilde sadece bir kelime çıktı çünkü diyecek başka bir kelimeye takatim yoktu. "Neredeyim?"Karşımdaki çocuk -benim yaşımda-ama benden büyük gözüken çocuk sadece şu cümleyi kullandı... " Trenlerdeyiz, buradan acilen çıkmalıyız yoksa... ikimizde öleceğiz! Acele etmeliyiz hadi!" Çok açıklayıcı olduğu için teşekkür ederim. Bir dakika bir dakika Ölecek miyiz? dedi o? Neden? Niçin? Niye? Beynim'in bana verdiği alarmla; karşımdaki çocuğun elinden tutup koşmaya başladık. Çocuk şaşırsa da bir şey demeden koşmaya devam ettik. Trenlerin arasıdan geçmek çok zordu! Korkuyordum ama yanımdaki çocuk sadece korkmamamı söylüyordu. Koştuk,koştuk koştuk... Daha fazla dayanamayacaktım, bacaklarımın gücü azalmaya başlamıştı.Yığılma'ma az kalmıştı Kısık sesle birazda nefessiz zor bir sesle; "Daha fazla dayanamayacağım!" dedim.

Durdu ve bana bakmamı söyledi, yavaşça gözlerimi ona çevirdim. Gözleri yakından çok güzeldi. Gergin duruyordu birazda endişeli... Tam bir şey diyecekken; silah sesleri patladı çok yakından geliyordu. Ağlamama ramak kalmıştı ki Karşımdaki çocuk;

" Beni dinle, eğer şimdi koşmazsan kurşuna dizileceksin hatta dizieceğiz! Haa eğer ölmek istiyorsan ben gidiyorum umrumda bile değilsin! Şimdi kalkıp Geliyor musun?" Yutkundum neler demişti böyle o? Kurşun? Ölmek? Tüylerim ürperdi. 'Peki' diyebildim sadece daha fazla gücüm yoktu. Hızlıca arkasından koşmaya başladım, kurşun sesleri geliyordu sağdan solda belki arkadan hiç bir fikrim yoktu! tek bildiğim şey buydu! -KOŞMAK-

***
Merhaba:) öncelikle bu kitabı yazma amacım iki farklı insan birbirini nasıl bağlanırlar bunu anlatmak istiyorum. Evet aynı bir sürü kitap var. Ama umrumda değil. Ben kendi kitabını yazıyorum. Gelipte yoruma "bu hep aynı kitaplardan yaa" demeyin. Farklı bir kurgu gittikçe farklılaşacak. Mizah da olacak fakat %10 falan. Genellikle ağır ve ağlatan şeyler olacak.
Kitabımı okuyanlar için çok teşekkür ederim öncelikle. Gerçekten okuyarak vote ve yorum yaparsanız siz gerçek bir okuyucusunuzdur. Bu bölüm sadece tanıtım yeni bölümler ne zaman gelir bilmiyorum. Ama siz i seviyorum. Efsaneyle kalın hoşçakalın. :))

Vote sayısı:10
Yorum:5
-YeppudaPM

EFSANEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin