2

27 3 0
                                    

𝐕𝐢𝐜𝐭𝐨𝐫 𝐒𝐦𝐢𝐭𝐡

- Moj pogled je lutao susjednim tribinama dok sam čekao ekipu da stigne.

"Da li si na poziciji?", začuo se glas putem moje slušalice.

"Mhm.", promrmljam kako me ne bi čule osobe koje su mi u blizini.

- Pogled mi sretne oči jedne djevojke koja je bila u društvu moje mete. Malo bolje je osmotrim, a onda shvatim da mi je poznata. Vrtio sam film po glavi i sjetio se odakle je poznajem. To je bila Zoey Willson. Šta ona radi tu?"

- Ustane i kaže nešto momku pored nje, a onda se uputi ka izlazu sa tribina baš kada se začuju policijske sirene. Uputim se za njom. Konačno je uočivši u masi, požurim, a kada shvati da jenoratim, potrči.

"Divno.", kažem sebi u bradu i potrčim za njom.

- Konačno je sustignem iza ugla i pribijem uz zid. Prije nego uspije da vrisne, moja ruka se nađe preko njenih usana.

"Mirna.", prokimentarišem kada se krene opirat, a onda nastavim: "Necu te povrijedit. Smiri se."

-Trebao joj je minut da procesuira moje riječi, a onda se smirila. Pomjerio sam ruku sa njenih usana kada sam opet začuo glas na slušalici.

"Gdje si? Imamo metu."

"Iza ugla sam. Privodim njegovu prijateljicu koja je bježala."

- Ona raširi oči na moje riječi upućene kolegi.

"Okreni se i stavi ruke iza leđa."

"Nisam niš..", prekinem je.

"Neću ponavljati."

- Okrene se meni leđima dok joj se oči pune suzama. Stavim joj lisice na ruke spojivši joj zglobove i okrenem prema sebi.

"Šta si radila sa njim? Znaš li uopće ko je on?"

- Na moje pitanje je samo klimnula glavom. Poveo sam je prema autu koje sam parkirao u blizini i smjestio je na zadnje sjedište, a zatim čučnuo ispred nje.

"Prije dva dana si sahranila sestru. Ovo ti nije trebalo." , izustim i zalupim vratima auta.

- Nisam bio siguran da je znala ko je on, ali nisam je smio pustiti. Ne nakon što sam onaj dan pronašao slike i razne papire u fascikli na njenom stolu.

ғɪᴠᴇ ᴅᴀʏs ʙᴇғᴏʀᴇ

- Sjedim na kauču u dnevnoj sobi Zoey Willson dok je čekam kako bismo otišli u bolnici da uradimo DNK analizu.

- Moji insprktorski instinkt mi nije dao mira, te sam uzeo fasciklu sa stola i otvorio je. Iz nje su se rasule slike i papiri svuda po stolu.

- Za oko mi je zapala slika poznatog mafijaša. Uzmem je i na poleđini pročitam zapis - Davido Borttelli, šef italijanske mafije koja švercuje djevojke, 29 godina.

"Mož...", ne završi rečenicu kada njen pogled pronađe papire i slike na stolu.

"O čemu se ovdje radi?", upitam je i namrštim se.

"Privatno. Nije lijepo što gurate nos gdje mu nije mjesto."

- Uzela je slike i sakupila ih ponovno u fasciklu, a zatim odložila na kraj stola. Gledao sam je još par trenutka, a onda sam se prije nje uputio ka izlazu.

𝖇𝖆𝖈𝖐 𝖙𝖔 𝖙𝖍𝖊 𝖕𝖗𝖊𝖘𝖊𝖓𝖙

- Onog trena kad sam vidio rezultate, a zatim ih saopštio njoj, u njenim očima sam vidio želju za osvetom. Znao sam da će učiniti nešto. Ali nisam mislio da će se uvaliti u društvo Davida Borttelli.

Naabot mo na ang dulo ng mga na-publish na parte.

⏰ Huling update: Mar 07, 2023 ⏰

Idagdag ang kuwentong ito sa iyong Library para ma-notify tungkol sa mga bagong parte!

ɪᴅᴇᴀʟᴀɴ ᴛɪᴍ (pauzirana)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon