O hodinu později uz jsem byl v neznámém městě a vůbec nevím kde jsem. Ale šel jsem za prvním člověkem co jsem potkal a zeptal jsem se kde to jsem jak se toto město jmenuje. Řekl mi že jsem v Dakotě. Takže jsem asi přes 300 kilometrů daleko od Školy. To je velice špatné a nad vlastí bezmocí jsem se zasmál. Tak a co teď? "Řekl jsem si,, buď půjdu celých tech 300kilometrů pěžky což se mi vůbec nechce a nebo se podívám jestli mám u sebe peněženku. Kouknul jsem se a byla tam tak jsem ji otevřel a našel kreditku od mámi. Našel jsem co nejbližší bankomat a Koukl se na zůstatek na úctě a bylo tam toho hodně asi kolem 1,5milionu maminka je az moc hodná. A uchechtl jsem si. Takže jsem se sebral a šel si koupit nové oblečení to co jsem mel na sobě bylo od krve roztrhané a spinavé. Když jsem si nakoupil co jsem potřeboval zašel jsem do obchodu s motorky a jednu si koupil. Když uz jsem mel tedy úplně všechno jel jsem zase do své školy zpět a rovnou za ředitelkou.
O dvě hodiny později:
Už mi zbývá asi padesát kilometrů. Jak já uz se teším na tu školu a hlavně zase vidět Lauren a ostatní. Ten týden byly muka a hrozně unávná jsem úplně vyčerpaný a vyždímaný. Zjistil jsem o sobě že jsem Nephilim a můj pravý otec je Temný pán to není dobře. Proč zrovna já ty vole co jsem komu udělal řekl jsem si pro sebe a zrychlil ještě víc. Už jsem v dálce viděl obrysy školy takže ještě tak pět kilometrů a konečně tam budu. Když už jsem konečně dorazil ke škole bál jsem se tam jít tak trochu nevím proč. Ale šel jsem chci vidět své přátelé, holku a potřebuju mluvit s ředitelkou.O 10 minut později:
Tak už jsem ve škole na cestě do Laurina pokoje. Cestou jsem přemýšlel co jí řeknu a jak zareaguje az ji řeknu co jsem zjistil a dozvěděl jsem se o sobě co jsem přesně zač a kdo je můj skutečný otec. Když jsem byl před pokojem váhal jsem je otevřít ale zaklepal jsem a vešel jsem dál. Zavolal jsem Laurin jsi tu? Ale neozvala se protože spala byl den a já jel trochu déle. Tak jsem zase šel abych jí neprobudil a šel si sednou na chodbu a pokusil se usnout aspoň na chvilku.Tak doufám že se vám porad ten příběh líbí a nemusí vás už:D snad ne příští kapitolu se budu snažit udělat co nejdříve ;)