Takže čus lidi omlouvám se ze jsem dlouho nic nenapsal ale nebyl vůbec čas :'( Chodím totiž do práce a pak nemám náladu na psaní takže sorry bitches :''D
A tento název kapitoly nemá nic společného s Nacionalismem!! - zjistíte v této kapitole ;)
Tak doufám ze se vám to bude líbit :3
@Destinyshadow.Zrovna když jsem se probral po těch třech hodinách tak už jsme byly na místě určení. Ale pak jsme museli jít ještě asi tři kilometry pěšky si snad dělají prdel ne a asi takhle vypadala moje grimasa -_- (jo a omlouvám se za vulgární slova ale takhle mi kluci mluvíme :D)
Ty vole tři kilometry to snad ne se mi jen zdá. Lauren mě chytila za ruku a trochu mě uklidnila. A tak jsme šli. Šli jsme asi hodinu a půl a pak už jsme tam fakt konečně byli.
Když jsme dorazili dovnitř bylo to tu gigantický :O. Pak k nám s Lauren přišel jeden z těch týpků a řekl nam at jdeme za ním že nám ukáže pokoj a provede nás tu. Pokoj jsme měli obrovitánskej byla tu obří manželská postel, mega libová koupelna a dokonce.jsme měli v pokoji i krb a saunu. Lauren se začala hrozně chechtat tak.jsem se udiveně zeptal co je tu k smíchu? A ona mi odpověděla že ty moje grimasy :'D.Lauren: Lásko promiň že se ti směju ale to se jinak nedá. A polibila mě.
Po vybalení nás vyzvedl ten týpek. A šli jsme do jídelny vše tu bylo pozlaceno i blbej koberec měl zlaté nitky -_-. Tohle nemáme ani mi doma. Takhle gigantickej barák teda spíš vilu. (omlouvám se nevím jak se to píše :-D) Stropy byly tak 5 metrů vysoké. Když jsme si to tu prohlédli tak jsme se sešli zpět v jídelně. Byli tu členové řádu a já s Lauren. Když jsme se najedli tak nás zavedli do našeho pokoje aby jsme si na zítřek odpočinuli a nabrali sílu jsem za poslední týden úplně vyčerpanej. Vůbec jsem si neodpočinul.(info - skineři jsou strážci rovnováhy mezi světem lidí a nelidí, stráží rovnováhu mezi těmito dvoumi světy pokud by totiž rovnováha se porušila nastal by konec světa zbytek se dočtete v další kapitole s Pozdravem @Destinyshadow ;) )
Tak doufám ze se vám tato kapitola líbila a tešte se na další kapitolu ;)
Destinyshadow :)