Odaya sessizlik hakim olmuştu bir anda. Zack suratında garip bir ifadeyle karşımda hala sakince oturan kadına bakıyordu. Ayağa kalktı ve Zack'in yanına yürüdü.
- Endişelenme halledicem dedikten sonra bir şey demeye kalmadan çıkıp gitti.
Zack savsak adımlarla masaya geldi. Sandalyeye yığılırcasına oturdu.
- İşte şimdi kelimenin tam anlamıyla sıçtık.
EİRA
Sakindim. Çok sakindim. Belki böyle olmamdı zararlı olan. Yıkıp dökmem gerekirdi hep yaptığım gibi. Geçmişte hep yaptığım gibi. Ama neden sakinliğimin içinde inceden sızan bir öfke vardı. Evet sinirliydim ama tepki vermeyecek kadar da sakindim. Bulunduğum ikilem bana arafta hissettiriyordu. Kimin yaptığını tabiki biliyordum.
- Kahretsin onu gebertmem gerekiyordu zaten. Gerekiyor muydu?
Zamanında uğruna belki de yüzlerce insanı öldürdüğüm sevgilimi, öldürmem gerekiyor muydu? Uyumsuz olan bendim neden ona bunu ödetmiştim ki. Ah hayır bu benim suçum değil ben istemedim sonuçta bu iğrenç dünyaya doğmayı. Evet kendimi avutuyordum sadece farkındaydım.
- Umrumda değil ben şeytanın kendisiyim. Yaptıklarım için pişman olucak olsam yapmazdım zaten. Loren bekle beni sevgilim çok az kaldı. Diye sessizce mırıldandım.
CHRIS
- Sen iyi misin diye çekinerek sordum. Hala sen demeye alışabilmiş değildim. Ama şu an bundan daha büyük sorunlar vardı.
- Iyiyim ama bundan sonra olucaklar beni endişelendiriyor. Babam hiç bir zaman bize aşırı yakın olmadı zaten, onun yokluğu baba sevgisinden çok kontrol için zor olucak. Şu zamana kadar Eira'nın hayatta tek ciddiye aldığı kişi artık yok. Ona ben söz geçiremem. Ona kimse söz geçiremez.
Dedikten sonra sıkıntıyla ofladı ve saçlarını çekiştirdi.
-Neden yıllar sonra şimdi neden anlamıyorum kafayı yiyeceğim.
- Zack istersen biraz dinlen ve yalnız kal eminim ki daha sağlıklı düşünmeye başlayacaksın. Kardeşin için endişeli olmanı anlayabiliyorum ama o bir delta kim ona ne yapabilir ?
- Sorun da bu zaten Chris kimse ona bir şey yapamaz. O yapar ve inan bana kardeşim diye demiyorum ama yüz tane seri katil birleşse ne zeka ne vahşet ne bu işi yaparken ki soğuk kanlılıkta eline su dökebilirler. Bunları sana anlatmak istemezdim Chris ondan korkma. O iyi biri gerçekten öfkesi sana bana değil. Öfkesi bütün herkese bütün insanlığa bütün bu hiyerarşiye. Bunları anlattığımi bilse kızardı. Çünkü seninle yeni bir başlangıç yapmak istiyordu. Chris çok bencilce olabilir ama lütfen onu yalnız bırakma o seni iter gibi gelir ama pes etme lütfen onu sevdiğini görebiliyorum. Yalnız kalmasını istemiyorum.
- Neden yalnız kalsın ki sen varsın ?
- Bütün olacak şeylerden sonra neler olur bilemeyiz. Eira seni korur ne olursa olsun belki beni de ama bu sefer izin vermeyeceğim ben onun abisiyim ve bu sefer onu ben koruyacağım.
Dedikten sonra odadan çıktı.
Neler oluyordu? Ne olabilirdi ki bu kadar büyük? Eira madem katil neden bana iyi davranmıştı? Şu zamana kadar kimse onu nasıl bunlara rağmen fark etmemişti ? Soruları aklimda dönüp duruyordu. Ne yapmalıydim ki ? Bı anda kafama dank etti. Eira babam ölünce boşanabiliriz demişti. Babası ölmüştü ve biz daha evlenmemiştik bile . Gitmemi mi istiyecekti? Gitmek istiyor muydum? Bilmiyordum. O katildi yüzlerce kişinin katili. Bana zarar vermeyeceği ne malumdu. Zack'in dedikleri geldi aklıma "Onu yalnız bırakma lütfen"Ah Tanrım neden her şey bu kadar zordu.Ben geldiiimm. Artık bir sonraki bölüm olaylara başlayacağız biraz hızlanalim çok uzun bir kurgu olmayacak zaten. Ama olsundu. Kontrol etmeden etiyorm yazım yanlışlari olabilir kusura bakmayın lütfen 🤭😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Çizgi
WerewolfYeryüzü alfa, beta ve omega olmak üzere temelde üç ırka ayrıldı. Alfa erkekler Dünya üzerindeki mutlak güçtü. Fakat 'o' sonsuz gölgesinden çıkana kadar. Aşık olması onu değiştirmeye yeter miydi?