Bölüm 4

44 4 3
                                    

EİRA

Günlerdir şirkette sabahlıyordum. Ve cidden yorgundum. Bu yorucu günlerin son toplantısına girecekken önemli bir dosyayı evde unuttuğumu fark ettim. Cidden salak olmalıydım. Hızlıca eve giderek dosyayı aldım. Çalışma odasına girmeden önce kapıdaki Chris'in bakışlarına maruz kaldım. Aslında eve birini göndererek de dosyaları aldırabilirdim. Ama sanırım bayadır eve gitmediğimden Chris'i merak ettim. Şu toplantı da bitince artık evde durabilirdim.

CHRİS

Zavallı piyon ben hala etrafımda dönen şeylere müdahale edemiyordum. Karanlık gittikçe beni içine çekiyordu. Yorgun muydum? Ağlamak mı istiyordum? Ah , sanırım hiçbir şeyde olmadığı gibi bu konuda da bir fikrim yoktu. Ders çalışsam iyi olurdu sonuçta Eira bana sanırım bu konuda güveniyordu ve zaten onun sayesinde bu kadar zengin, rahat hayat yaşarken bir de sınavı kazanamayıp yük olmak istemiyordum. Yine onunla tanışmadan önceki karın ağrısını hissetti. Karanlık canavar sanki hala içimi kemiriyordu.

EİRA

Eve yine çok geç geldim. Sanırım Chris'e bakmak iyi bir fikir olacaktı.Tam etrafa bakınırken mutfaktan Zack çıktı ve:

-Oo kraliçe hazretleri evin yolu hatırlanmış gibi geldi.

-Dalga geçme Zack işler çok yoğun biliyorsun hele son şeylerden sonra. Götümü mü koruyayım ölmemek için yoksa şirkete mi yetişeyim.

- Yalancı, birinin seni öldürmeye çalışmasından zerre korkmuyorsun.

-Eh tabi yanı tahmin edersin ki ağabeycim.

-Sırıtma eşek. İçeride günlerdir senin gelmeni bekleyen biri var farkındasın dimi. Her kapı çaldığında çaktırmadan kapıya bakmaya çalışıyor.Pek başarılı değil. Üstelik sesli düşünüyor. İtiraf edeyim tatlı.

-Zack onunla sen mi evlenseydin bir aşık olmuş gibisin, babam buna da sevinirdi dedim alayla.

-Saptırma ne demek istediğimi anladın. Onunla ilgilen. Ailesinden bu yaşına kadar ilgi görmemiş üstelik kendine bile itiraf edemese de senden hoşlandı.

-Elimden geleni yapıyorum. Sanki ben çok anlarım.

-Parayla yap demiyorum sayın genelde zeki ama bazen cidden aptal insan. Olay sadece okulla ya da istediği şeyleri almakla bitmiyor.

-Sanırım haklısın.

-Sanırım değil, haklıyım.

-Bizim ailede bu ego genetik herhalde.

-Ben yatıyorum dediğim gibi onunla iyi geçin.

-Denerim, iyi geceler.

Zack ile çok kaliteli sohbetimizin sonuna gelince Chris için hazırlattığım çalışma odasına adımladım. Tahmin ettiğim gibi buradaydı. Sanırım daha da yük olamamak için ders çalışırken uyuya kalmıştı. Bunu düşündüğüne eminim ömrü boyunca hep öyle muamele görmüştü.Benimde böyle düşündüğümü sanıyordu. Odanın ışığını kapattım. Şimdi ay onun hafif dalgalı uzun saçlarında yansıyordu.Tanrım cidden tatlı çocuktu. Kendi kendime sen bunları hiç hak etmedin diye söylenirken, çoktan onu kolundan tutarak kaldırmıştım. Biraz uyanır gibi oldu:

- Anne sen misin? Chris seni yatağa taşımamda biraz yardımcı ol diyince durumu hala hatırlamadan uslu bir çocuk gibi kafasını salladı. Sersemce adım atınca yine koluna girdim ve yatağına yatırdım . Üstünü örttüm ve nedensizce anlına gelişigüzel dağılmış saçlarını çekerek öptüm.

-Sana iyi bakacağım Chris.

ERTESİ SABAH CHRİS'TEN

Sabah rahat bir yerde gözlerimi açtım. İyi de ben en son ders çalışıyordum. Beni buraya kim taşıdı. Sanırım Zack çünkü Eira'nın beni kucağına aldığını hayal etmek bile komikti. Acaba eve gelmiş miydi?

Yataktan inerek. Aşağı kata gittim. Alışık olmadığım şekilde mutfaktan gülme sesleri geliyordu.

EİRA

-Şirkette işler iyi gidiyor .Yarın önemli toplantılar var gelsen iyi olur.

- Üşenirim.

-Hadi ama Zack her şeyi ben yapamam.

-Yıllardır ben yapıyorum. Artık emekli oldum.

- Ne ara emekli oldun? Yaşlı diyince de kızıyorsun ama.

- Ruhum yaşlandı benim sayende. Zack'le yine saçma kahvaltı konuşmamızı yaparken kapıdan gelen sesle o tarafa yöneldik. Chris uyanmıştı.

- Günaydın Chris.

CHRİS 'TEN

Eira'nın evde olması yine tarifsiz ve anlamsız bir şekilde beni mutlu etmişti.

-Günaydın efendim. Dememle ikisinin de gülmesi bir olmuştu. Yanlış olan neydi ?

-Chris biz evleneceğiz bana efendim demene gerek yok. Ama Zack'e amca diyebilirsin çok yaşlandı.

-Ne kadar komik. Bu gün komedyen tarafından uyandın herhalde . Açıkçası istemsizce gülmeye başlamıştım çünkü hayatımda ilk defa gergin olmayan ve aşağılanmadığım bir sabah yaşıyordum .Bu düşünce az sonra istemsizce gözlerimi doldurmuştu. Neden böyle bir cehennemin içine doğmuştum ki?

-Chris neden kapıda bekliyorsun gel ve Eira'nın küle dönmüş kreplerinden dene, zehirlenme garantili.

-Çok kötüsün Zack. 



Umarım beğenirsiniz aşklar. Bayyys

Ay bir de geç attım çünkü bende bilmiyorum yine bay bay dftykbvomnb

Tek ÇizgiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin