Bölüm 1: HER ŞEYİN BAŞLANGICI GEÇMİŞ

159 7 5
                                    

Dünya alfa beta ve omega olmak üzere temelde üç ırka ayrıldı.Bu üç ana türün yanı sıra deltalar , sigmalar ve gammalarda vardi. Tahmin edebilirsiniz ki alfalar ve deltalar bu hiyerarşi de en üstteydi.Deltaların aynı yüzyılda iki tane bulunması neredeyse imkansız olduğu için Alfaların ve onlar kadar olmasa da betaların hüküm sürdüğü bu dünyada belki de omega olmak o kadar kötü değildi çünkü her ne kadar çok nadir bulunsalar da deltalar ve diğer ırklar genelde kendilerinden güçsüz olanları eş seçerdi.Bu da demek oluyor ki omegalar olmadan üst ırklar bazı konularda oldukça zorlanabilirdi.Tabi erkek bir omega değilseniz. Zira her gerçeklik ve zaman diliminde de olduğu gibi bu evrende de toplumun cinsiyetinizin sorumlulukları üzerindeki baskısı inkar edilemeyecek bir gerçekti. Omega erkekler zayıf,güçsüz ve en alt tabaka kabul edilirdi. Ancak ve ancak bir delta ile evlenebilirlerdi. Sigmalar ve gammalara gelicek olursak bir kurdun sigma olabilmesi için ebeveynlerinin delta olması gerekir fakat az önce de dediğimiz gibi aynı yüzyılda iki tane deltanın bulunması imkansıza yakın olduğu için henüz bu türden bir örneğe rastlanmadı. Gammalar içinse iki omeganın bir araya gelmesi gerekir bu da zor olduğundan bu türe sadece bir kez rastlanmış, ardından doğan minik gamma hastalıktan dolayı bu, gücün esas alındığı adaletsiz evrenden erken ayrılmıştır.O yüzdendir ki sigma ve gammaların özellikleri tam olarak bilinmez ve deltalar en güçlü ırk kabul edilirdi.Alfa erkekler her zaman her konuda liderlik ederlerdi. Alfa kadınlarsa bu dünya var olduğundan beridir az sayılarıyla fakat oldukça büyük bir güçle yaklaşık 15-20 yıl öncesine kadar hüküm sürerlerdi. Alfa kadınlar normal bir erkek alfadan gerek zeka gerek etkileyicilik yönünden daha güçlülerdi. Bu durum zamanında güç,liderlik ve para hırsından önlerini göremeyen erkek alfaların hoşuna gitmedi. Sonucunda da alfa kadınları zalim ve canice katlettiler. Alt tabaka sayılan beta ve omegalardan bu duruma karşı çıkanlar da nasiplerini aldılar.Bu hırs dolu katliamdan sağ çıkan kadın alfa olmadığı var sayılıyordu.Aynı alfa kadınlar gibi deltalar da hoşuna gitmezdi hırsına ve kibrine yenik düşmüş erkek alfaların .Bu sebeptendir ki çok nadir bulunan deltalar doğdukları anda öldürülürlerdi ve son 300 yıldır her hangi bir deltaya rastlanmamıştı. En azından bu zamana kadar öyle sanılıyordu.Fakat herkes ondan habersizdi.Eira Glory .Bütün bu ırkların beraber yaşadığı, o zamana göre oldukça gösterişli olan şehrin, önde gelen alfalarından Zack Glory'nin yaşayan tek kız kardeşi.Tabi kimse onun bir kız kardeşi olduğunu üstelik delta olduğunu hatta ve hatta bütün mal varlığını onun oluşturup yönettiğini bilmiyordu.Zack bu zamana kadar kız kardeşini olabildiğince gizlemişti.Kısa bir süre öncesine kadar. Eira'nın ortaya çıkması ve delta bir kadın olduğunun öğrenilmesinin ardından şehirde ufak sayılamayacak çapta kriz yaşandı.Yeryüzü buna uzunca süren aradan sonra ilk defa şahit oluyordu. Bir de bunun üstüne onun şehirden biriyle evlenme kararı vermesiyle bu şaşkınlık dalgası daha da büyüdü. Erkek alfalar kendilerinden güçlü biriyle evlenmeyi tercih etmezdi, zaten Eira gelene kadar onlardan güçlüsü de yoktu.Ancak bu kızın onlara getireceği finansal ve iktidar gücün farkındaydılar. Bu yüzden alfalar da dahil bütün ırklar onunla evlenen kişi olmak istiyordu.Bu sırada Zack ihtişamlı ama şehre oldukça uzak olan köşklerinde kendini dünyaya duyuran kız kardeşini azarlıyordu.

-Sana kaç kere söyledim Zack ,inan bana hiçbir şey olmayacak.

-Senin bu rahatlığın beni gerçekten sinirlendiriyor. Ne demek delta olduğunu herkese duyurmak! Bunu geçtim ne demek evlenmek !

-Sonsuza kadar gölge gibi yaşayamam ben varım ve bütün dünya bunu kabullenecek. Evlenme konusuna da gelecek olursak bunu sadece babam için yapıyorum.Biliyorsun ki çok vakti yok o bu dünyadan göçünce ayrılırım olur biter ve eminim evlenme haberine sevinecektir.

-Bana sorarsan senin artık kim olduğunu bütün dünyanın duyduğunu öğrenince sevinecek gibi durmuyor.

-Sevgili ağabeycim bu kadar korkmana gerek yok . Tamamen başımın çaresine bakabilirim. Ayrıca sonunda benim de toplumda bir birey olduğuma sevinecektir . Amacım kaos yaratmak değil. Sadece yeryüzünü daha yaşanılabilir kılmak. İnan bana dışarıda hayatın bir parçası olarak yaşayan benden çok daha cani, gözü dönmüş ve iktidar hırsından deliren insan var . Başta da erkek alfalar. Alınma ama ciddi anlamda canımı sıkmaya başladılar. Ben geçmişteki Eira değilim. Değiştim. Kimseyi öldürmek ya da acı çektirmek gibi bir niyetim yok olamaz da.

-Gerçekten senin arkanı toplamaktan sıkıldım .Yıllardır seni saklamaya çalışıyorum ve hanımefendinin yaptığına bak.

Genç adam hala söylenirken delta kadın bende seni seviyorum Zack diyerek .Odadan çıktı.

Yinede genç adamın yüzünde ufak bir sırıtış oluştu.Çünkü kardeşinin bunca zamandır bunu beklediğini biliyordu. O içindeki vahşi ve saldırgan dürtüye engel olamayan bir deltaydı. Ne kadar değiştim dese de değişmemiş olduğu ihtimali Zack'i derinlerde bir yerlerde huzursuz ediyordu .Fakat elinden bir şey gelmezdi. Belki de bu yeni düzen ikisi için de çok daha iyi olurdu.

Yorum yapmayı unutmayın 🥲 .Umarım düzgün olmuştur hiç emin deilim ama olsun

Tek ÇizgiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin