to lalisa manoban

313 26 18
                                    

Lalisa'ya,

Sözleriyle beni etkisi altına alan kadın,

Ne kadar incindiğimi fark etmeden.

Hey Lili, nasılsın?

Kuma'yı beslemeyi unutma, asla. O benim bebeğim, bunu biliyorsun. Aynısı luca ve leo içinde geçerli.

Lisa, son aşkım, hayatımda ilk kez bana hükmeden kadın, duygularımı ifade ettiğimi düşünen kadın ve beni kırılacak kadar seven kadın.

Lisa, her şeyden önce park chaeyoung adında bir kız var. Onu bul.  Cenazemde beyaz giyinecek.

Ona sarıl.

O çok yumuşak bir kalbe sahip çok zayıf bir kız.

Onu sev.

Onun ihtiyacı olan tek şey aşk.

Ve kim jisoo'yu bul. O bekar bir anne. Hana adında bir kızı var. Ona yardım et, yanında ol.

Lisa,

Sana güveniyorum ve sevdiğim insanlara göz kulak olacağını biliyorum.

Chaeyoung ve jisoo'ya iyi bak. Sana ihtiyaçları var. Benim için yanlarında ol.

Kendini hiç suçlama Lisa. Bunların hiçbiri senin suçun değil.

Sadece çok yorgunum. Yaşamak için çok yorgun.

Lisa, aşkım, lili'm.

Seninle geçirdiğim her andan keyif aldığımı asla unutma. Seninle geçirdiğim her an o kadar unutulmaz ve mükemmeldi ki.

Bana kendimi sevmeyi, kendime bakmayı, kendimi düşünmeyi öğrettin.

Seninle tanıştığımda bir felakettim, chaeyoung'dan sonra kalbim kırıktı ve tekrar tekrar jisoo'dan nasıl ayrıldığımı hatırlıyordum.

Her üzüldüğümde yanımda oldun. Beni hiç terk etmedin.

Seninle olan ilişkimi aniden kestiğim için üzgünüm. Buna ihtiyacım vardı; yalnız kalmaya ihtiyacım vardı.

Ama hey, beni nasıl sevdiğini her zaman hatırlayacağım.

Ofisime her hafta, daha doğrusu her pazartesi bir demet çiçek gönderirdin. Pazartesi günlerim mutlulukla geçerdi.

Uykunda bana sarılır, uyumadan önce güzel şeyler fısıldardın.

Moralim bozukken alnımdan öperdin; kendimi güvende hissetmemi sağlardı Lisa. Kollarında kendimi güvende hissederdim.

Her zaman bir bebek istediğini biliyorum. Bir aile kurmak için orada olamadığım için üzgünüm. Umarım daha iyi bir kadın veya erkek bulabilirsin. Sadece benden daha iyi birini bul.

İncinmemiş, daha güçlü, akıl hastası olmayan birini bul.

Kendimi kesmemden dolayı seni korkuttuğum için özür dilerim.

Bunu hak ettiğimi düşündüm.

Lisa, birisi bana kendimi en güvende hissettiğim yeri sorsa, kolların derim. Bana her sarıldığında, kollarını etrafıma doladığında, kendimi güvende hissederdim. Çok güvende.

Bizi hiçbir şeyin ayıramayacağını hissettim. Yanılmışım.

Yine sonumu yaptım. Kafamdaki sesleri dinledim ve senin için iyi olmadığıma karar verdim.

Lisa, hikayemiz çok çabuk bittiği için ve sana söyleyecek fazla sözüm olmadığı için üzgünüm.

Ama şunu bil ki sen benim en güvenli yerim, son aşkım ve birlikte çocuk sahibi olmak istediğim kadındın.

Benim lili'm

Seni seviyorum.

Lütfen kendine, chaeyoung'a, jisoo'ya ve hana'ya iyi bak.

Nini'n.

*****

Shipinizden bağımsız olarak jennie'nin en çok hangi üyeyle olan ilişkisini beğendiniz?

to all women i loved; jennie kimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin