Eğlence Kalıntısı

28 5 0
                                    

"ah benim tatlı chuuyam..."
Chuuya-
Umursamaz bir bakış yolladım gözlerine.

Gecenin bir yarısına kadar birlikte bir bardaydık, telefonumu çokça aramışlar ve aslında aradıklarını biliyordum. Fakat bu değerli vakti çalmalarına izin vermeyecektim.

"Hey Dazai, kalk gidiyoruz."

"Ha- Nereye gidiyoruz?"

"Bilmem."
Dazai-
Sonu belirsiz cümleler kuran bu kızıl kafa neyi planlıyor??

Her neyse umrumda değil sadece ona ayak uyduracağım.

Çıktığımız gibi şapkasını kafasına geri geçirdi kızıl kafa, ben de onun arkasında annesini takip eden küçük ördek yavrusu misali onu takip ediyordum.

Hava bi hayli soğuktu, Ellerimi birbirine sürtmeye başladım soğuktan dolayı.

Yürümeye devam ettik uzun bir süre, ve sonunda kızıl kafa durdu. Bir dükkanın içini süzdü camından, bir pastane. Burada ne yapacaktı?

İçeri daldı ve bir pasta aldı fakat aldığı pasta.....

"BUNU BİLEREK YAPIYORSUN DİMİ CHUUYA!"

"PHAHAHA..!"

Kahkaha... Chuuyanın içten kahkahası... O kahkaha atınca yüzümdeki kızgınlık bir anlık silindi tabii sonra üste çıkmak için geri geldi.

"BİLİYORSUN ÜSTÜNDE UĞUR BÖCEĞİ DESENİ OLAN HİÇ BİR ŞEYİ SEVMEDİĞİMİ!"

Kahkaha sesleri arttı...

"Hadi ama Dazai alt üstü pasta yiyeceğiz, Pasta seni yemeyecek ya!"

"Lanet kızıl!"

Chuuya-
"Aslında yürürken durmak gibi bir niyetim yoktu sadece rafta o pastayı görünce eğlenmek için aldım."

Dazai yüzüme odaklanmıştı sadece, kelimelirimi dikkatli bir şekilde dinliyordu.

Boş bir köprüye oturup iki çatal ile pastayı kesme gerekçesi duymadan yemeye başladık, yada ben yemeye başladım.

"Hey chuuya- elinde o pasta parçasıyla ne yapmaya kalktın ayağa!"

"Senin yanına geliyorum sevgili eski ortağım!"

"S- SİKTİR GİT CHUUYA!"

"Aaa de Dazai, aaaa!"

Çok eğleniyorum bu adamla uğraşırken! Galiba benimle uğraştığınds aldığı hazzı anladım.
Bir süre sonra sargı bezinin yüzü tamamen pastaydı, ve biz köprüye uzanıp kahkahalar atıyorduk.

"Ruhumu serbest bırakmışlar gibi hissediyorum."

"Ne?"

"DİYORUM Kİ YENİDEN DİRİLMİŞ GİBİ HİSSEDİYORUM!"

"Seni lanet! Bağırmasana!!"

Bu sözlerden sonra kalktık ayağa, tüm pasta kalıntıları hala yerdeydi ve bizim umrumuzda değildi açıkçası.
Bir ton pislik dolu olan dünyada bizim birkaç eğlence kalıntımız sorun olmayacaktır.

Ve en sonunda yollarımız ayrıldı, evlerimize gittik, bir daha ne zaman görüşürüz tanrı bilir... Eğer varsa?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 08, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sıcak Şarap Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin