Giris

30 1 8
                                    

Bunu benden baska biri okumicağı için istediğim kadar saçmalrım oleyy💅
Neuse baslayalum
ÖNEMLİ:
ASKLARIM HİKAYE İLK BOLUMLERI SIKICI OLABİLİE AMA SONRADAN İŞİN İÇİNE KAOS SOKUCAM

Lgs... Yaklaşık 2 yıldır bu sınava çalışıyorum. Yani 7. Sınıftan beri. Neden mi bu kadar fazla çalıştım? Aslında 5 yasimdan beri Galatasaray Lisesini istiyordum. Ta ki o güne kadar:

O gün

Saat 11.34 idi. Ve ders ingilizceydi. Hocamız çok sempatik ve tatlı biriydi. İngilizcem hep iyi olmuştu ama galiba onunla tanıştıktan sonra daha iyi oldu. Hocamız bize ilerde kendimizi nerede görmek istediğimizi sırayla soruyordu. Kapı tarafından başlamıştı ve buna göre en son bana sıra gelicekti çünkü boyum kısa diye en önde ve cam kenarında oturuyordum.

Nihayet bana sıra gelmişti. Hoca bana ve yanımdaki Yade'ye dönerek aynı anda ikimizede sormuştu (nedenini bi sonraki bölümde karakterleri tanıtırken anlarsınız) Yade sessiz kalır iken ben Galatasaray Lisesine gitmek istediğimi söylemiştim. Hoca ise hedefimin ne kadar yüksek olduğunu ve çok çalışmam gerektiğini söyledi. Haklıydı, çalışmalıydım. Ancak test bile zar zor çözerdim ama derslerim yüksekti.

Zil çaldığında Yade bana dönerek Galatasaray Lisesinden daha güzel ve iyi bi lise bildiğini söyledi. Robert Koleji. Hemen çantamdan okulda yasak olan telefonumu çıkarttım ve okulun ismini hem pinterestte hem de google'da arattım.

Pinterest'te biraz okulun dış görüntüsünü inceleyip aşık olduktan sonra Google'da okul hakkında yapılan haberleri, makaleleri vs. okuduktan sonra okulun kendi sayfasına girdim.

 okuduktan sonra okulun kendi sayfasına girdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*Okulun görüntüsü*

Okul lgbt destekliyordu. Bu hoşuma gitmişti (hayıe escinsel degilim heteroyum) çünkü yakın çevremde olmasa bile dünya üzerinde bir çok escinsel insan vardı ve toplum baskısı altında kalıyorlardı. Lgbt'yi desteklemesi güzel bi' şey fakat ailem bunu öğrenirse gönderir mi pek bilemiyorum.

Okulda dersler ingilizce bir şekilde işleniyordu. Bu çok sıkıntı değildi benim için. İngilizcem nede olsa iyi.

Okulu biraz daha inceledikten sonra buranın kolej olduğu aklıma geldi ve yıllık ücretine bakmaya karar verdim. Galiba pekte iyi bir karar vermedim-
Tam olarak 228.900TL fiyatı görünce şok geçirdim. Asgari ücret(10.008TL) alan biri bir yıl yemeden içmeden parayı hiç harcamadan bile sadece yarısını ödeyebiliyordu.

Biraz daha aşağılara indim ve okulun nerdeyse %30'u bursluydu. Bu burs başarılı olduğumuz için değil gerçekten de ihtiyaç bursuydu. O kadar mutlu olmuştum ki.

Heyecanla biraz daha aşağı indirdim. Eğer sınavda 477,90'dan aşağısında bir puan alırsanız okulda ne paranız geçiyor ne de başka bir varlığınız. Sınavda en yüksek puandan en düşük olana kadar sıralayıp ona göre öğrenci alıyorlarmış.
Karar vermiştim. Galatasaray benim içn hep birinci seçenekti ancak artık ikinci seçeneğim olucaktı. Robert koleji nerden bakarsan bak mükemmeldi. Oraya girmeliydim. Ve tabi tam puan almalıydım hem bursu garanti etmek hemde öncelikli olmak için

Ay askolae ilk defa yazıom çok güzel hissetirio bu arada okulla ilgili verdiğim bilgiler gerçek ama kitaptaki çoğu şey kurgu olucak ve ya ilerde gercek(ins) neuse
hadi öptüm muaahh😽😽

Ay askolae ilk defa yazıom çok güzel hissetirio bu arada okulla ilgili verdiğim bilgiler gerçek ama kitaptaki çoğu şey kurgu olucak ve ya ilerde gercek(ins) neuse hadi öptüm muaahh😽😽

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

AY SÖYLEMEYİ UNUTUODUM CHİFUYU, BAJİ VS. FANI VARSA 💍 ŞUNU ALIP TAKSIN HEMEN!

Lise Mi O Ne Yeniyo MuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin