-2-

158 10 8
                                    

23.26

Kızlar alel acele bir yerlere saklanmaya çalışıyorlardı. Herkes gözden kaybolunca bende saklanmak için bir yer bulmaya
çalıştım. Fakat düzgün düşünemiyordum.

En sonunda Ryujin bir kapı açtı ve bana seslendi.

Ryujin:"Buraya, çabuk!"

Koşarak gösterdiği kapıdan geçtim ve sertçe kapıyı kapattım. Ama bizi görmüş olacaklar ki kapıya vurmaya başladılar.

Kapı üst taraftan yavaşça kırılmaya başlayınca kapının önünde geçip tutmaya başladım.

Yuna bir şeyler düşünüyor gibiydi. Etrafına bakındı ve sonra bir şeyler söyledi;

Yuna:"Hey, burada bir kapı daha var gelin!"

Hepimiz hızlıca gösterdiği kapıya ilerledik ve bizi duymamaları için yavaşça açtık.

İçeriye girip saklandığımızda etrafıma baktım. Burası marketin deposuydu.

Chae:"Eğer buranın bir çıkış kapısı varsa onlara görünmeden kaçabiliriz."

Chaeryeong etrafına bakınmaya başladı. Burası çok büyüktü.

Raflarına arasında gezinirken gördüğüm kapıyla kızlara seslendim.

Yeji:"Burada bir kapı var ama nereye açılıyor bilmiyorum."

Kızlar hızlı adımlarla yanıma geldiklerinde kapının kolunu çevirdim fakat kapı açılmadı.

Yeji:"Siktir! Kilitli işte!"

Derin bir nefes aldım. Ryujin'in elinde olan sopama baktım.

Yeji:"Ryujin, sopayla kapıyı kırabilir miyiz?"

Ryujin omuzlarını silkti ve hızlı olmayan bir şekilde sopayı bana attı.

Sopayı iyice kavradım.

Yeji:"Kızlar, geri çekilin."

Bir iki adım geri açıldım ve elimdeki sopayı sert bir şekilde kapıya vurdum.

Tek vuruşta bile kapıda bir delik açılmıştı.

Lia:"Bizi duyacaklar!"

Lia telaşlı bir şekilde konuştu.

Yeji:"Başka türlü buradan çıkamayız!"

Sopayı bir kere daha kapıya vurduktan sonra kolumun sığabileceği bir delik açıldı.

Sopayı yere bırakıp delikten kolumu geçirdim ve kapıyı arkadan açtım.

Yeji:"Hadi, çabuk olun."

Herkes çıktıktan sonra sopayı yerden aldım ve onlara yetişmek için koşmaya başladım.

Kapı marketin arkasına açılıyordu. Marketin arkasından dolaşıp merkeze geri çıkacaktık.

LAST ANCENSION │SKZ X ITZY│Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin