┊22.48┊
────────────────────────────
Yeji'denYeji:"Hey, beni gıdıklamayı kes!"
Ryujin beni karnımdan gıdıklarken, bir yandan da onun elinden çekmeye çalıştığım telefonumu kurcalıyordu.
Ryujin:"Bakalım kimlerle yazışmışsın."
Yeji:"İstediğin kadar kurcala hiçbir şey bulamazsın, erkeklerle yazışmıyorum Ryu, kaç kere daha söyleyeceğim."
Ryujin'in suratı asıldı. Telefonumda birşey bulma umuduyla hala bakmaya devam ediyordu.
Ryujin:"Gerçekten bir flörtün olduğunu sanmıştım."
Yeji:"Çok yanılmışsın, Ryu."
Ryujin'in elinden telefonumu aldığımda girdiği sayfaları silmeye başladım ve Lia'nın konuşması ile duraksadım.
Lia:"Bu sabahki çocuk kimdi o zaman, Yeji?"
Hızlıca Lia'ya döndüm.
Yeji:"Lia o çocuğu sizde tanıyorsunuz lisede aynı sınıftaydık, bilmiyormuş gibi davranma."
Çocukla aramda gerçekten hiçbir şey yoktu, ama gel bide bunu kızlara anlat.
Ryujin'in telefon kontrol sırası Chaeryeong'a geldiğinde, Chaeryeong telefonunu hızlıca alıp üst kata koşmaya başladı.
Sağ elimi yanağıma koyup camdan dışarıyı izlemeye başladım, hava bulutluydu, ve saat akşam 23:00'e gelmek üzereydi.
Kızlara döndüm ve konuştum;
Yeji:"Kızlar artık yatsak iyi olur, saat baya geç oldu, hem uykunuz gelmedi mi hala?"
Kızlara sorgular biçimde bir bakış attım. Herkes uykusuzluktan yarı ölü gibiydi.
Yeji:"Pekala cevap veren yoksa haydi kalkın yataklara. Sabah kahvaltıyı tek başıma yemek istemiyorum."
Lia:''Tamam, anne.''
Kızlar oflaya puflaya merdivenlerden çıkmaya başladılar.
Tam o sırada dışarıdan bir çığlık sesi geldi. Hemen pencereye doğru koştum. Sokağın ortasında kanlar içinde yatan bir kadın cesedi vardı.
Kızlar koşarak yanıma geldi ve camdan bakmaya başladılar. Yuna koluma dokunduğunda anı bir şekilde irkildim.
Yuna benden daha çok korkuyordu fakat beni sakinleştirmeye çalışmıştı.
Yeji:"Sakın dışarıya çıkmayın, ben bakıp geleceğim."
Chae:"Tehlikeli olabilir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAST ANCENSION │SKZ X ITZY│
Fanfiction──────────────────────── 𝑻𝒐𝒑𝒍𝒖 𝒃𝒊𝒓 𝒌𝒂𝒕𝒍𝒊𝒂𝒎 𝒔𝒐𝒏𝒖𝒄𝒖 𝒅𝒖̈𝒏𝒚𝒂 𝒖̈𝒛𝒆𝒓𝒊𝒏𝒅𝒆 𝒌𝒊𝒎𝒔𝒆 𝒌𝒂𝒍𝒎𝒂𝒅𝒊. 𝑺𝒂𝒅𝒆𝒄𝒆 𝒚𝒂𝒓𝒂𝒕𝒊𝒌𝒍𝒂𝒓 𝒗𝒆 𝒃𝒊𝒓 𝒈𝒓𝒖𝒑 𝒂𝒓𝒌𝒂𝒅𝒂𝒔̧... ──────────────────────── │𝐋𝐀𝐒𝐓 𝐀𝐒𝐂𝐄𝐍�...