-3-

170 10 7
                                    

Playlist;
Synapson - Fireball

┊00.01┊

Kızlar bir süreliğine hayatı sorguladıktan sonra Jisung'un konuşması ile kendime geldim.

Jisung:"Kızlar için silah bulmamız gerekiyor. Karşımıza ne çıkacağı belli değil."

Kızlar, Jisung'un son söylediği ile şaşkınlıkla ona döndüler. Bende şaşkın bir şekilde ona bakıyordum.

Chae:"İyide, biz silah kullanmayı bilmiyoruz ki."

Chaeryeong kollarını bağlarken konuşmuştu.

Chan öne çıkarak Chaeryeong'a cevap vermişti.

Chan:"Biz öğreteceğiz, kendinizi savunmanız gerekiyor."

Çocuklar silahlarını alıp yürümeye başladılar. Biz ise hala arkalarından şaşkın bir şekilde bakıyorduk.

Seungmin:"Geliyor musunuz? Sığınağa gitmemiz gerekiyor."

Hepimiz yavaş adımlar ile yürürken beş dakika önce olan şeyleri düşünüyorduk.

Birkaç dakika sonra çocuklar bir depoya doğru yöneldiler, ve bizde onları takip ettik.

Depoya girdikten sonra etrafıma baktım ve elindeki sopayı bir kenara bıraktım.

Erkekler hemen ne yapabileceklerini konuşmaya başlamışlardı.

Kızlar da onlara katılınca bende yanlarına gittim.

Chan hızlıca bir şeyler anlatıyordu. Ve önünde bir harita vardı. Dikkatlice haritaya baktım ve Chan'ı dinlemeye başladım.

Chan:"Öncelikle etrafın tehlikeli olup olmadığına emin olmamız gerekiyor. Bu yüzden gruplara ayrılıp etrafı gezeceğiz ve ne var, ne yok kontrol edeceğiz. Ona göre daha büyük bir sığınak veya bir eve yerleşebiliriz."

Elimle haritayı gösterdim ve konuştum;

Yeji:"Bu harita ne için?"

Chan:"Grupların kontrol edeceği bölgeleri işaretleyeceğim."

Chan'a kafamı salladıktan sonra hızlıca grupları oluşturmaya başladı.

Chan:"Chae ve Changbin beraber gideceksiniz. Changbin kenardan bir tane silah al ve Chae sende iki tane çakı al. Kullanmayı biliyor musun?"

Chae:"Birinin karnına saplamak dışında bilmiyorum."

Şaşkınlıkla Chan'a bakarken konuştum;

Yeji:"Hemen mi gideceğiz?"

Chan:"Evet, fazla zamanımız yok."

Yeji:"Pekala."

Chan:"Ryujin ve Felix, Lia ve Yuna, Minho ve Jisung, Hyunjin ve Yeji, son olarak da Seungmin ve Jeongin ile ben gideceğim."

LAST ANCENSION │SKZ X ITZY│Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin