Yorumlarınızı bekliyorum gençler...
Hatırı çokça sayılır kankam için bu gece yazdım şimdi de yayınlıyorum kusura bakma kankam bu saate kaldı🥰😉🤞🏻
Haşmet;Sen ne hakla benim evime geliyorsun?
X;Bu kadın için ölen biten Haşmet mi diyor bunu?
Emine duyduğu ile kadına döner geri Haşmet'e döner
Emine; Haşmet bu kadın ne saçmalıyor?
Haşmet Emine ye döner sahi ne diyecekti hiç bahsetmemiştiki gerçi emine de bahsetmemişti neden bahsetmemişti sinirlenir ufak çaplı geri kendine gelir
Zerrin;Haşmetcim bu kadın ne saçmalıyor asıl? Bir gece geçirdiniz diye kağıt üzerinde olanı ciddiye mi alıyor?
Emine duyduğu ile anında tokatı yüzüne geçirir
Emine;Haddini bil köpek! Seni gebertirim!
Haşmet anında eminenin arkasından ellerini karnına dolar kendine çeker
Haşmet Emine nin kulağınaHaşmet;Sakin ol sana bebeğe bişey olacak.Lütfen?
Zerrin;Bana tokat atarsın ha!(Elini kaldırır ki anında Haşmet önüne geçer havada yakalar elini iter )
Haşmet;O elini kırdırma bana kendine gel! Eskide kaldı bitti !
Zerrin; Biliyorum bana sinirlisin bişey demiyorum. Ama şunu unutma Emine hanım. Seninle hangi sebepten evli bilmiyorum ama emin ol ortaya çıkarırım bu evlilik de 1 ay sürmeden bitecek!
Emine;İt ürür kervan yürür diye bir laf unutma!
Haşmet duyduğu ile sırıtır
Haşmet;Zerrin ne istiyorsun söyle Defol git evde teyzem var. Karımla huzurumu bozma!
Zerrin; Kötü laf sahibine aittir. Herneyse. Videoyu gördün tehdit etmek istemezdim ama oldu bir kere ya evine kabul edersin yada bu videoyu saniyede yayarım.
Emine; Haşmet bırak beni bu kadın aklı başında dayak yemeden defolup gitmicek!
Haşmet;Emine sakin ol bi.
Zerrin;Beni duydunuz. Evlendikten sonra gittik diyemezsiniz çünkü tarihe kadar kayıtlı. Ortaya çıkarsa nolur sizce? Tarihi boşver sizin o muhteşem gecenizi heryerde paylaşırım. Eminecim tipi ye atarım direkt hemde.
Emine;Ulan b-(Emine tam yine haşmetten sıyrılır tokat atıcakken bayılır)
Haşmet tutar hemen
Zerrin;Narin karın bayıldı Haşmet.
Haşmet emineyi kucağına alır Zerrin Haşmet'in arkasından kulağına
Zerrin;Beni unutmadığını biliyorum. Çocuk kandırma. Ama eskisi gibi olucaz emin ol.
Haşmet dinlemeden salona gider
Ömür;Bu kadının ne işi var abi!
Haşmet;Ne biliyim ömür tehdit etmeye gelmiş işte !
Ömür;Teyzemi gönderdim ben sadede gelin.
Berivan teyze yukarıdadır bildiğini bilmesin diye inme demiştir
Zerrin;Memnun oldum ömür'cüm görüşmeyeli ne çok oldu ama.
Ömür;Keşke hiç de görüşmeseydik.
Boşuna geldin be Zerrin ya. Abim evlendi yakında bir bebişleri de olur sen kendi derdine yan be kızım.Zerrin;Kalbinde başka biri varken yapsın boşanmak zor değil.
Ömür;Hayal dünyasında yaşama be. Belki de yengemi bırakıp seni alacak boş boş işler sen menfaatlerin için abimin peşinde dolandın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORAKİ EVLİLİK "HaşEm"(。♡‿♡。)
Любовные романы"Bir çift göze aşık olursun, Geriye kalan gözlere kör..."