13.BÖLÜM(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁠❤

339 16 6
                                    

Baya geç geldim ne zaman niyetlensem hayatımda baya olumsuz şeyler yaşadım inişli çıkışlı bir hayatım var inşallah bundan sonra düzenli gelecektir :)

Haşmet;Teyze usulünce yapmada sorun yok yaparız ama ben boşanmam. Lafı bile kötü.

Münire;Bana bugün telefon geldi herşeyden haberim var.(Emine duyar duymaz kıpkırmızı olur) Madem herşey bizden habersiz gelişti kurallara da uyacaksın dini nikahınız kalsın diğeri dediğim gibi olucak kusura bakmayın.

Haşmet;Hey Allahım!(Başını ovalar iyice)Teyze tamam haklısın bazı şeylerin olacağını bizde bilmiyorduk.

Emine ters ters bakar

Haşmet; Neyse. Kına ve düğün yaparız.

Münire;En başından olacak herşey.

Haşmet;En başından derken?

Münire; Kızı gideceksin abisi veya ablası yada kardeşi ondan isticeksin herşey başlayacak ondan sonra.

Haşmet işte duyduğu ile siniri kat ve kat daha artar

Haşmet;Ben gidip tipi den kız felan isteyemem.

Emine sakince dinlemeye devam eder

Münire; Haşmet kulakların da sorunlar başladı galiba senin ?

Haşmet;Teyze ne diyorsam o ben ondan kız felan istemem ayrıca aldığım bir kadını ben niye tekrar isteyeyim ki?

Münire; Bazı şeyleri nasıl evlenmeden önce yaptıysan buna da katlanacaksin kusura bakma.

Haşmet; (Güler) Valla tek başıma yapmadım teyze alan memn-

Emine;Teyze sen Haşmete bakma yine saçmalamaya başladı.

Haşmet; Olanları söylüyorum karıcım.

Münire; Çiçeğini çikolatanı yüzüğünü al gel. Şimdi dosya gelir zaten. (kapı çalar) hıh geldi.

Dosyalar gelir ikisi de yüzü düşer

Münire;Nikah tazeliceksiniz yüzünüzü asmayın boşa façalılara gelin geldi de bir düğün yapmadılar dedirtmem kızım gözünde mi kalsın hadi hepsi zaten hızlı gelişecek bana güvenin.

Emine eline kalemi alır imzalar

Haşmet;Emine hanım dünden razıymışsınız imza atmaya.

Emine; Haşmet imzala konuşmaların benim baya hoşuma gidiyor da(ters ters bakar)

Haşmet de imzalar

Münire; Oğlum bunu götür ardından hemen nikah tarihi al. Söz isteme nişan kına düğün de nikahı kiyariz.

Ömür aşağıya iner

Ömür;Neler kaçırdım ben?

Haşmet; Boşandık.

Ömürün içtiği meyve suyu boğazına durur Berivan yavaşça beline vurur

Münire;Yeniden evlenecekler kızım herşey usulünce olucak.

Ömür;Çok güzel bir haber bu hemen başlayalım.

Haşmet;İsteme kısmını es geçelim teyze zamanında ben tipi ile az uğraşmadım sinirlerime hakim olamam öldürürüm ben onu.

Emine; Haşmet konuştuğun kelimelere dikkat edersen çok memnun olurum. Sen sevmeyebilirsin ama o benim gardaşım böyle halin varsa isteme olmaz nikahı da kıymayız olur biter. Kusuruma bakmayın Nergiz mesaj atmıştı bir yanına gidip geleyim ben.

ZORAKİ EVLİLİK "HaşEm"(⁠。⁠♡⁠‿⁠♡⁠。⁠)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin