Hoofdstuk 7

69 4 0
                                    

Ashtons POV

Ik word al vroeg wakker en zie dat de andere nog slapen. Ik voel mijn maag knorren, ik loop naar boven en pak een appel. Als ik mijn appel bijna op heb hoor ik iemand de trap op gaan, zal wel een van de jongens zijn dacht ik maar eigenlijk is het Myra...

"Goedemorgen." Zeg ik

"Goedemorgen. Ashton was het toch?" Vraagt ze

"Ja, Myra toch?" Vraag ik

Ze knikt

Serieus Ashton, je weet dat ze Myra heet en toch vraag je of ze zo heet. Zeg ik in mijn hoofd

"Dus.." Zeg ik

"Dus.." Zegt ze

We moeten allebei lachen.

Als we zijn uitgelachen komen Michael en Calum de kamer in lopen en kijken ons raar aan..

"Slapen Kim en Luke nog?" Vraagt Myra

"Ja, volgens mij dromen ze over elkaar." Zegt Michael die naar Myra kijkt

Ik voel dat ik jaloers ben en ik sla plotseling op de tafel..

"Jezus! Waarom deed je dat?" Vraagt Calum

Ik zie dat Myra geschrokken en vragend naar mij kijkt.

"Zullen we Kim en Luke wakker maken?" Vraagt Michael

"Ja is goed." Zeg ik

"Wacht!" Zegt Myra

Ze loopt naar de kraan en vult een glas met water.

"Kom we gaan." Zegt Myra

Calum, Michael en ik kijken elkaar raar aan en lopen dan achter Myra aan.

"Ssssst." Fluistert Myra

Ze telt één, twee, drie en gooit dan op eens het glas met water over Kim en Luke. Ze worden gelijk wakker en Kim kijkt boos naar Myra...

"MYRA!!" Zegt Kim, ze staat op en rent naar achter Myra aan

"Oke ik geef me over." Zegt Myra die op de grond ligt

"Ooit pak ik je terug." Zegt Kim

"Dat zei je de vorige keer ook." Zegt Myra

We kijken elkaar aan en dan schieten we in de lach.

"Luke?" Vraagt Kim

We kijken allemaal naar Luke en zie dat hij weer slaapt...

"Wacht." Zegt Kim

Ze loopt naar boven en komt terug met een glas gevuld met water. Eén twee drie en Kim gooit het over Luke heen. Hij wordt wakker en kijkt boos naar Kim. Ze knielt voor Luke en Luke pakt Kim stevig vast.

"NEE LAAT ME LOS."

"LUKE NEE KOUD!" Schreeuwt Kim

We moeten allemaal lachen en na een tijdje laat Luke eindelijk los. We lopen met zijn alle naar boven. We gaan met zijn alle in de keuken zitten en Kim en Luke gaan naar boven om drogen kleren aan te doen...

Kim's POV

Luke en ik lopen naar boven. Gelukkig had ik een joggingbroek meegenomen. Ik doe mijn sweater uit en zie dat Luke naar me staart. Ik kijk naar hem en hij ziet dat ik heb gezien dat hij naar mij staart. Hij kijkt weg en ik zie dat hij begint te blozen. Ik doe snel mijn kleren aan en wil dan weg lopen maar Luke pakt me bij mijn pols...

"Wat is er?" Vraag ik

Ik kijk in zijn ogen, in zijn mooie blauwe ogen. Als ik heel dichtbij sta gaat opeens de deur open. Luke laat me los en ik loop snel weg....

Lukes POV

Kim en ik lopen naar boven. Ik pak snel nog wat kleren en loop dan samen met Kim naar de badkamer. Ze doet haar sweater aan en ik merk het niet maar ik staar naar haar. Ze kijkt naar me en ik kijk snel weg en ik begin te blozen.Ze doet snel haar kleren aan en wil dan weg lopen maar ik pak haar bij haar pols...

"Wat is er?" Vraagt ze

"Zal ik het haar vertellen? Nee." Denk ik bij mezelf

Ik kijk in haar ogen, in haar mooie ogen. Als ik heel dichtbij sta gaat opeens de deur open. Ik laat los en Kim loopt snel weg...


My first love ~ Luke HemmingsWhere stories live. Discover now