Kim's POV
Ik word wakker en dan zie ik Luke op een bank liggen, hij ziet er zo schattig uit als hij slaapt. Dan zie ik dat ik een grootte zwarte sweater aan heb. Ik blijf een tijdje zo liggen en dan wordt Luke ook wakker...
"Goedemorgen." Fluistert Luke
"Goedemorgen." Fluister ik
Luke staat op en loopt naar de deur. Ik loop achter hem aan. Beneden aangekomen is het erg stil. Ik zet mijn mobiel aan en zie dat mijn vader me super vaak heeft gebeld en gesmst...
"Ik moet eigenlijk naar huis. Mijn vader is vast ongerust." Zeg ik
"Oh ja. Ik wijs je de weg naar de badkamer wel."
Ik glimlach en volg Luke naar de badkamer.
Ik pak mijn kleren en loop terug naar de badkamer. Ik neem snel een douche en kleed me dan aan. Als ik klaar ben en ik stap de badkamer uit schrik ik. Ik bots tegen een jongen aan. Hij heeft blond haar en blauwe ogen...
"Sorry." Zeg ik en ik loop snel naar beneden
Als ik beneden kom zeg ik gedag tegen Luke....
Lukes POV
Ik zit rustig mijn appel te eten als Kim naar beneden komt lopen. Ze pakt haar telefoon en autosleutels en we lopen dan samen naar de deur...
"Bedankt voor de leuke dag." Zegt ze en ze geeft me een zoen op mijn wang
Ze glimlacht en loopt dan naar haar auto en stapt in. Ze zwaait nog één keer en rijd dan de straat uit. Ik blijf een paar minuten staan in de deur opening en dan komt Michael naar beneden...
"Waar is Kim?" Vraagt hij
"Naar huis." Zeg ik
"Oh." Zegt hij verdrietig
Kim's POV
Ik stap de auto in en rij naar huis. Als ik de straat uit ben bel ik mijn vader...
Ik: Hii pap
Pap: Kim waar ben je?
Ik: Dat is een lang verhaal maar ik ben nu onderweg naar huis
Pap: Oke ik zie je zo
En ik hang op. Als ik thuis aankom zie ik mijn vader zitten aan tafel. Ik ga bij hem aan tafel zitten...
"Waar was je?" Vraagt mijn vader ongerust
Ik pak wat cornflakes uit de koelkast en ga dan weer bij mijn vader aan tafel zitten en vertel hem het hele verhaal...
Daarna ga ik naar boven en neem een douche. Als ik me heb gedoucht loop ik naar mijn kamer en pak een joggingbroek uit mijn kast. Ik doe mijn koptelefoon op en zet dan Psycho - Muse op. Het liedje is net begonnen en dan word ik opeens gebeld door Myra..
Myra: Heyy
Ik: Hi, hoe gaat het?
Myra: Goed met jou
Ik: Ook goed. Waar belde je voor?
Myra: Ik heb een nieuwe film en die wou ik graag met je kijken
Ik: Leuk! Vanavond?
Myra: Ja is goed. Zie ik je dan om half 6 bij mij?
Ik: Ja is goed. Tot straks
Zeg ik en ik hang op. Ik zeg tegen mijn vader dat ik vanavond naar Myra ga en daarna ga ik mijn spullen pakken. Ik ben net mijn spullen aan het inpakken als ik een berichtje van Luke krijg...
Hey
We hebben een nieuw nummer geschreven hier is het filmpje.
Stuurt Luke met een link eronder. Ik klik op de link en bekijk het filmpje. Als het filmpje is afgelopen pak ik verder mijn spullen in, zeg gedag tegen mijn vader en rij daarna naar het huis van Myra...
Als ik aankom bij Myra's huis bel ik aan, het duurt even maar dan doet Myra de deur open. Ik zeg gedag tegen Myra's ouders en dan gaan we naar boven. Myra pakt de film en ik kijk op twitter en neurie het liedje dat Luke naar me heeft gestuurd...
"Welk liedje neurie je?" Vraagt Myra
"Een liedje van 5 Seconds Of Summer." Zeg ik
"5 Seconds Of summer?" Vraagt Myra
"Ja dat is Lukes band." Zeg ik
"Luke he?"
"Nee Myra! Ik vind hem niet leuk. We zijn gewoon vrienden." Zeg ik
"Jaja ik zie wel hoe je naar hem kijkt."
Ik kijk Myra boos aan en dan schieten we in de lach. Ik gooi een kussen naar Myra en dan zet Myra de film op en check ik mijn telefoon nog even. Als ik zie dat de film begint leg ik mijn telefoon neer. Als de film begint zie ik dat het The Longest Ride is. Ik wou de film altijd als eens kijken. De film is op de helft en dan gaat mijn telefoon opeens, het is een onbekend nummer...
"Sorry deze moet ik even nemen." Zeg ik
"Geeft niet." Zegt Myra en ik loop even naar de badkamer
Ik: Hallo wie is dit?
Onbekende: Hiyaaaa! Ik ben het Michael
Ik: Heyy Michael, hoe kom je aan mijn nummer?
Michael: Luke gaf het aan me. Wat vond je van ons nieuwe nummer?
Ik: Echt heel leuk! Het zit al de hele dag in mijn hoofd
Michael: Goed zo!
Ik lach
Ik: Ik moet gaan
Michael: Ah, zie ik je overmorgen op school?
Ik: Ja! Tot overmorgen
Michael: Byeaaa
Ik hang op en loop terug naar Myra's kamer...
"Sorry." Zeg ik
"Geeft niet. Maar ik ben moe zullen we gaan slapen?" Vraagt Myra
Ik knik
We gaan op bed liggen en vallen al snel in slaap...