Hoofdstuk 6

94 4 1
                                    

Kim's POV

Tuuh.. Tuuh..

Luke: Hey Kim

Ik: Hey Luke, zullen we vandaag met zijn alle afspreken?

Luke: Ja gezellig

Ik: Kan ik dan Myra meenemen?

Luke: Ja tuurlijk kan dat

Ik: Ok dan zie je ons zo, doei

En ik hang op. Myra loopt naar boven en ik loop achter haar aan. Ik doe een korte zwarte highwaist broek aan met een sweater en mijn haar in een knot. Als we allebei klaar zijn lopen we naar mijn auto en rijden naar Lukes huis.

15 minuten later..

Myra's POV

We stappen uit de auto en lopen naar de deur van een best groot huis. Kim belt aan..

Ding Dong..

Het duurt even maar dan doet een vrouw de deur open..

"Hey Liz, dit is Myra." Zegt Kim

"Hoi Kim, leuk je te ontmoeten Myra. Ik ben Lukes moeder." Zegt Liz en ik schud  haar hand.

"Is Luke beneden?" Vraagt Kim

Liz knikt en we lopen naar beneden. Als we beneden zijn zie ik hem, Ashton. De muziek stopt en Luke loopt naar mij toe..

"Jij bent vast Myra." Zegt Luke

Ik knik

Kim stoot me aan. En geeft me een blik van praat met hem.

"Dus waar waren jullie mee bezig?" Vraag ik

Domme vraag Myra. Dat is toch logisch, denk ik bij mezelf

"We waren bezig met een nieuw nummer." Zegt Ashton
"Oh helemaal vergeten ik ben Ashton." Zegt hij en hij schud mijn hand

"Wat zullen we doen?" Vraagt Calum

"We kunnen misschien naar Pitch Perfect 2?" Vraag ik

"JA!" Zegt Kim

Ik weet al sinds dat we elkaar kennen dat ze van Pitch Perfect houd. Elkaar als we gaan afspreken kijken we die film.

"Pitch Perfect word het dus." Zegt Michael

"Ok, maar ik heb deel 1 niet gezien." Zegt Luke

"Dan gaan we die nu kijken." Zegt Kim

We kijken de film en gaan daarna naar deel 2. We hebben veel gelachen en als de film is afgelopen is het al laat. We gaan weer terug naar het huis van Luke en vallen allemaal al snel in slaap.

A/N
Sorry dat het zolang duurde ik heb het best druk met school en ik ben naar het Ariana Grande concert geweest en Pitch Perfect gezien. Zijn jullie naar Ariana Grande of Pitch Perfect 2 geweest? Zo ja wat vonden jullie ervan?

My first love ~ Luke HemmingsWhere stories live. Discover now