Yeonjun
Çantama bir tane daha kazak koyduktan sonra ellerimi belime yerleştirdim.Odada ufak bir göz gezdirdim ve arkamı dönüp komodinin üstünde titreyen telefonuma baktım.Yavaş adımlarla telefona doğru yürüdüm.Telefonun ekranındaki yabancı numarayı görünce kim olduğunu bir anlık anlayamadım ama ne olduğunu merak ettiğimden dolayı telefonu açtım.
"JUNNİEE~!"
Gelen bu yüksek sesle birlikte telefonu kulağımdan uzaklaştırdım.Ses bir yerlerden tanıdıktı ama telefon sesi doğru düzgün vermediği için kim olduğu anlaşılamıyordu."Kimsin?" diye sorarken banyoya doğru ilerledim.Aynaya bakarken telefonu hoparlöre alıp kenara koydum.Hemen yanımdaki dolabın kapağını açıp diş fırçamı ve diş macununu aldım.
"Benim,kuzenin."
Bu yanıtla birlikte birkaç saniye öylece kaldım.Önce Beomgyu'nun eski sevgilisi,sonra da kuzenim..
Bunların amacı neydi hala çözememiştim.Neden aniden bulaşıyorlardı?Macunun kapağını açarken "Ne oldu?Korkudan sevgilinin telefonundan aradın herhalde." dedim.Ufak bir kıkırdama sesi geldi.Bu sesle birlikte kaşlarımı istemsizce çattım.
"Senden mi korkacağım?Ayrıca sevgilimden aramak istedim çünkü bu numarayı artık ezberlemen lazım."
"Nedenmiş o hayırdır?"
"Hayıra giden yol bayırdır Junnie~"
"O ses neydi lan?Taşşak mı geçiyorsun?Sevgilin yetmedi herhalde."
"Hadi ama,insan kuzenine böyle davranır mı?"
"Eğer ki sevdiği kişiyi üzerse,evet davranır."
"Çok acımasızsın.Her neyse,diyorum ki bir ara bize mi gelsen?"
"Niye,bedava porno mu izleteceksiniz?"
"YA JUNNİE!"Tekrar bağırdı zaman telefonu yüzüne kapattım.Telefonun ekranını kapatıp tekrar aynaya baktım.Dişlerimi fırçalamaya başladığım sırada tekrar telefonum çaldı.
Sinirle göz devirip telefona baktım.Yine o arıyordu.Telefonun kapama düğmesine basıp sessize aldım ama titreme sesi ısrarla devam ettiği için telefonu açtım."Ne var amına koyayım ya?"
"Ama jun,olmadı böyle."
"Ya siktir git,gayliğini yap.Bana bulaşma.Sevgiline de söyle uzak dursun bizden."
"Biz derken?Sevgilim sadece o yılışığı istiyor."
"E sevgilisiniz işte.Daha kimi isteyebilir?"
"Sen şimdi bana laf mı soktun?"
"Öyle oldu."Gelen "dıt" sesiyle telefonu kapattığını anladım.Yüzümde kocaman bir sırıtma meydana geldi.
Ağzımın içini suyla çalkaladıktan sonra telefonumu cebime atıp odama geri döndüm.Çantamı da sırtladım ve gerekli olan ufak eşyaları alıp evden çıktım.