Kai
Topuklarımı yere bastırarak kendimi ağır ağır bir ileri bir geri sallıyordum.Yalnız başıma takılmayı severdim ama şuan Soobin'i ne kadar özlediğimi fark etmiştim.Çocukların sevgili olduğumuzdan haberi yoktu.Çünkü Beomgyu'nun şu sıralar böyle konulardan uzak kalması lazımdı.
"Kai!"
Parkın başından gelen sesle başımı oraya çevirdim.Soobin gelmişti.
Salıncaktan kalktım ve hızlıca ona doğru koşup sarıldım.Kafamı boynuna gömdüm.Kokusunu derin bir nefesle içime çektim.Bu kokuyu nerede olsa tanırdım çünkü bu sadece ona özel bir kokuydu.Ellerini belime doğru doladığı sırada "Çok özlenmişim sanırım." dedi.Ses tonundan güldüğünü anlamıştım.
Kafamı olumlu anlamda salladım.Daha sonra ondan ayrılıp ellerini tuttum."Hem de çok fazla." derken gözlerinin en derin kısmına kadar baktım.Kocaman bir gülümseme attı ve alnımı öptü.O sıcak dudakları bana dediği zaman,dünya ile olan bütün bağım kopuyordu.Onu hissediyordum her bir noktamda."Bir şeyin mi var?Sanki biraz durgunsun?"
"Ben hep durgunum.Hadi salıncaklar binelim." dedim.
"Tamam,binelim."El ele tutuşarak salıncakların yanına gittik.Ben sağdakine,o ise soldakine bindi.Tekrar topuklarımı yere bastırarak ağır ağır sallanmaya başladım.Salıncakta otururken bile ellerimiz birlikteydi.Elbette birileri dışarıdan görecek korkusu vardı üzerimde.Ama o yanımdayken pek bir korkum olmuyordu.Zaten bu saatlerde buralar sakin olurdu.
Kafamı salıncağın demirine koydum ve ileriye bakarken "Beomgyu için endişeleniyorum." dedim.Bakışlarının bana döndüğünü hissettiğimde konuşmaya devam ettim:
"Yani,ne bileyim?Aldatan sevgilisi,onun ilk sevgilisiydi.İlk ilişkisinde böyle bir olayı yaşaması...Onun için ağır zamanlardır.Eminim.Bir de o anonim ortaya pat diye atlayınca...""O anonim benim."