°29

98 10 8
                                    

Bölümü atlamadan okuyun lütfen 💗

Beomgyu

Birkaç hafta önce Instagram'da bir anonim bana yazmıştı.En başlarda ondan nefret ediyordum.Hem de ölesiye nefret ediyordum.Fakat zaman geçtikçe onun farkına varmıştım.Ne ona ne de çocuklara belli etmek istemiyordum.

Şimdi ise söylediği yere gitmek için hazırlanıyordum.Yazdığı sırada yatağımda hayvan gibi yayılmıştım.Kitap okuyordum.
Kitabı bir kenara attım.Ellerimden destek alarak ayağa kalktım ve ensemi kaşıdım.Ağzım yırtılacakmışçasına esnerken odamdan çıkıp banyoya gittim.Aynada kendime baktım:
Saçlarım dağılmıştı,göz altlarım hafif morarmıs gibiydi.Doğaldı çünkü haftalardır uyumuyordum.Dudaklarım çatlıyordu ve ten rengim solmuş gibiydi.

Eğilip avcumun içine su aldım.Bir güzel yüzümü yıkadıktan sonra havluyla kuruladım.Saç bandımı takıp saçlarımı geri attım.Yüzüme çeşitli kremleri sürdükten sonra dişlerimi fırçaladım ve tuvaletten çıkıp odama gittim.

Çok fazla uğraşmayacaktım.Hemen bol siyah bir pantolon ve krem renk bir sweath giyip tekrar banyoya gittim.Saçlarımı tarayıp hafif bir parfüm sıktıktan sonra dışarıya çıktım.

Elimi cebime atarken telefonum titredi,mesaj ondandı:

***

loser_lover:
hadii
nerede kaldın
benim için bu kadar hazırlanmana gerek yok :))

Chobmgyu:
salak
ondan mı sence
hayvan gibi yatıyordum her yerim dağılmıştı
ayrıca henüz 25 dakika olmuş

doğru evet
çok geç olmamış
neyse hadi gel

geliyorum
maks 8 dakikaya ordayım

***

Bu ufak konuşmayı yaptığım zaman ilk sokağı geçmiştim.Geriye sadece 4 sokak kalmıştı ve düşündükçe kalbimde ufak bir ağrı oluşuyordu.Ama bu öyle bir ağrı değildi.Heyecandan dolayı olan bir ağrıydı.

Bu şekilde düşünürken çoktan 3 sokak geçmiştim.Son 1 sokak.
Yine düşüncelere dalmışken ileriye doğru baktım ve parkı gördüm.Parkta yaklaşık 1,2,3...

Bir dakika,bunlar Yeonjun,Soobin,Kai ve Taehyun değil miydi?
Ya da ben garip bir şekilde halüsinasyon görmüştü.
Telefonun ekranını tekrar açtım ve loser_lover ile olan konuşmalara girdim."Evinin 5 sokak ötesindeki parka..."

Yoksa bunu aralarında birisi mi yazmıştı?

Adımlarımı yavaş yavaş oraya doğru atmaya başladım.Kalbim her geçen saniye daha çok hızlanıyordu.

Parkın kapısına geldiğim zaman yanlışlıkla ayağımla taşa vurdum.Hepsi beni gördüğü zaman Taehyun,Yeonjun'un sırtına iki kere hafifçe vurdu ve 3'ü birden gitti.Geriye sadece Yeonjun ile ben kalmıştım.Öylece birbirimize bakıyorduk.
Sweathimin kollarını biraz uzatıp ellerimle kollarını sıktım.Yavaş adımlarıma devam edip Yeonjun'a yaklaştım.Bir gözlerime bir de yere bakıp duruyordu.

"Yeonjun,sende mi buradaydın?En son bize gelecektin.Demek çocuklarla buradaydın." dedim neşeli bir ses tonuyla.O sırada sert bir rüzgar esti ve saçlarım tekrar eski halini aldı.Saçlarım dağıldığında kafamda bir el hissettim.
Yeonjun,saçlarımı okşuyordu.

Hidden//YeongyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin