°27

74 8 3
                                    

Soobin

"O anonim benim."

Gelen o tanıdık sesle bir hışım ayağa kalkıp arkamızdaki sarı saçlı tanıdık yüze baktım.
Choi Yeonjun.

Tam şuan,bu saatte Kai ile birlikte konuşurken belirmişti.Bir Kai'ye bir de Yeonjun'a bakıp duruyordum.Kai ise hem bana hem de Yeonjun'a bakıyordu.
Yeonjun kafasını eğmiş ayaklarının ucunda yuvarladığı taşa odaklanmıştı.

"Uhh." diye ufak bir ses çıkardım.İkisi de bana odaklandı.Daha sonra Yeonjun'un nefes sesi duyuldu.Dikkatimiz ona yöneldiği zaman konuşmaya başladı:
"O anonim benim işte.Beomgyu'ya uzun zamandır aşığım.Sevgilisinin olduğu gün kıskançlıktan kendimi gebertiyordum.Zaten ilk fark eden sendin.Moralim bozuktu.Okulda uyuyup duruyordum.Çünkü geceleri ağlamaktan uyuyamıyordum.Sevgilisinin konusu açıldığında tuvalete gidiyorum bahanesi ile tüm teneffüs ortalıktan yok oluyordum.Çünkü Beomgyu ile o aptal sevgilisinin hikayelerini dinlemek istemiyordum.Aldatıldığını öğrendiğim gün çok sinirliydim ve kursa gelmemiştim.O gece çok düşünüp o fake hesabı açtım.Beomgyu'ya yazdım.Sevgilisiyle aralarını bozdum ama bunun iyi niyetli olduğunu sende anlıyorsundur."

Cümlesinin sonuna doğru sesi titrek çıktığı zaman gözlerimi kocaman açıp kafamı eğdim ve Yeonjun'a baktım.Gözleri dolmuştu.Yumruklarını sıkıyordu.

"Bugün Beom'un eski sevgilisi bana yazdı ve 2 hafta sonra bir şeyler olacağını söyledi.Sürekli Beomgyu'nun cesedi,ölüsü falan dedi.Beomgyu'ya yazdım sana gelebilir miyim diye," derken çantasını gösterdi."Onun yanına gidiyordum.2 hafta onunla kalacağım." dedi.Kafasını kaldırdı ve hafif eğilip "Özür dilerim,bunca zaman hem onunla hem sizinle oynadım." dedi.

Kai,gözlerini kocaman açmış,duydukları karşısında şoka girmişti.Ağzı çok çok hafif açılmıştı.
Birkaç dakika öyle durduktan sonra ayağa kalktı.Yeonjun'a yaklaştı ve ona sarıldı.Ben de yaklaşıp onlara eşlik ettim.Ufak bir 'hık' sesi geldiğinde Yeonjun'un ağladığını anladım.Sırtını okşarken "Ağla,başın ağrıyana kadar ağla.Senin yanındayız.Sıkma canını.Geçti artık." tarzında bir şeyler söyledim.Sesi çok yüksek olmasada hafif bağırarak ağlamaya başladı.Dizlerinin üstüne düştü, ellerini yüzüne bastırdı.Sesi boğuk çıkarken Kai'nin bakışları beni buldu.Bende ona baktım ve gözlerimi kapatıp 'biraz bekle' bakışını attım.

Yaklaşık bir 5 dakika kadar sonra Yeonjun'un sadece nefesleri duyuluyordu.Ağlaması kesilmiş, dizlerinin üstüne koyduğu ellerine bakıyordu.Arada burnunu çekip öksürüyordu.
Salak kafamın daha yeni aklına geldiği için çantamdan bir şişe su çıkarttım ve ona uzattım ama o eliyle durdurdu."Gerek yok," diyip başını kaldırdı.Bana baktı.Gülümsedi."Teşekkür ederim." dediği zaman ona sıkıca sarıldım.O da bana karşılık verirken ellerimi saçlarına koydum.Ayrılırken ona baktım ve "Merak etme,Beomgyu her ne olursa olsun sana sakince cevap verecektir." dedim.Kai'de bana hak verir gibi başını salladı.

"OOOYY BİZİMKİLER BURADAYMIŞ!"
İleriden yine bir tanıdık ses geldiği zaman ileriye baktık.
Kang Taehyun'da aramıza girmişti.

Hidden//YeongyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin