2. Fejezet

1K 27 0
                                    

JACK

Milliárdosnak lenni nem olyan egyszerű ám. Jó de, de mégsem. Az első és legfontosabb meg kell válogatnod a barátaidat. Persze jó ha van kivel leülnöd egy jó whisky-re, de az érdek barátságokat is megtudod unni. Hát nálam múlt év tavaszán jött el ez a pillanat. Azóta, csak a testőröm  Josh ,aki valójában a legjobb barátom van az oldalamon. Vele mindenről tudok beszélni.

Na de, hogy mi is történt velem ez után az elhatározásom után, hogy félre dobtam a "barátaimat". Elárulom nagyjából minden este más és más lány karjaiban kerestem azt a bizonyos valamit amitől újra érezni tudtam, hogy élek és érek valamit ebben a pénzéhes világban.

A hatalmamat és a pénzemet magamnak köszönhetem. Nagyon kemény munka árán szereztem meg azt amim most van. De persze amikor már fent vagyunk a csúcson, az emberek csak irigykednek, de arra nem gondolnak már, hogy mindennek meg van az ára. Például, hogy rengeteget dolgozom aminek a következménye, hogy szinte semmi szabadidőm nincs. Aminek köszönhetően egy igazi társat akinek nem a pénzem kell,elég nehéz megtartani.

Az egyik ilyen szürke, de sűrű megbeszélésekkel teli napomon történt az, hogy az én drága hugicám Rose kihúzta a gyufát. Én tartom el a húgomat, amióta a szüleink meghaltak egy autóbalesetben. Ez nagyjából azt jelenti, hogy tizenhat éves koromtól, akkor Rose még csak tíz éves volt. De visszatérve, a húgom vett egy Maserati-t, hogy ő majd azzal fog furikázni. Egy rohadt Maserati-t amikor az anyuék autóbalesete óta pszichológushoz jár, mert rémálmai vannak ha autóba ül. Szerintetek normális?

Szóval nagyon dühösen elmentem egy kicsit kiadni a gőzt az egyik termembe. Apának volt egy nagyon jó barátja Robert, őt kértem meg, hogy vezesse ezt a klubbot. A neve Rose's box club - Igen, a húgom a mindenem.

Szóval éppen beszélem Roberttel, hogy kiadnám egy kicsit a gőzt, amikor meglátok egy csodát betipegni az ajtón. 

Istenem, ki ez a lány? Azok a feszes idomok. Jézusom, kell nekem!

A szavam is elakad, amikor Robert megköszörüli a torkát és ezzel visszarántva engem a valóságba, azt mondja:

- Látom észre vetted a mi kis vadmacskánkat. Ne tévesszen meg a látszat. De visszatérve, hátul van Ken vele kicsit edzhetsz és ha végeztél gyere be az irodába, rég láttalak beszélgessünk.

- Nem, én a ti kis vadmacskátokat akarom kipróbálni. - mondom határozottan Robertnek. Erre kicsit rázza a fejét, de végül bele megy. Szól a csajnak, hogy ma velem edz, és az egyszer biztos, hogy élesben akarom őt látni, szóval irány a ring.

Már felszerelésben állunk egymás előtt. A kis aranyos végig néz rajtam látom, hogy kicsit megremeg a térde.

Ajajj, megijedt, lehet, hogy visszalép. - de nem, vesz egy mély levegőt és felveszi a kezdő pozíciót. 

Akarom ezt a lányt! Egyem meg, a százhatvan centijével ilyen biztosan kiáll ellenem. Na, de engem nem zavar, ha vadmacska, akkor karmoljon.

Az első menet kicsit nehezen indul, igaz, hogy kiakarom adni a gőzt, de azért nem ezen a tündérkén akarom leverni. De az első jobb egyenese és a második rúgása után már kicsit felhúztam magam. Nincs az az isten, hogy a egy kis csaj engem Jack Adams-et megverjen. Szóval, össze szedem magam és hát, megverem. Szegénykém nem számított az első ütésemre, és felszakadt a szája. A meccs végeztével éppen kimászik a ringből amikor is megbotlik és elég csúnyán a fenekére esik. Anyám az a fenék.

Elindul az italautomatához amikor utána eredek és megérintem a vállat. Mikor megfordul megtorpanok. A vér folyik végig az arcán, a keze remeg, gondolom a fájdalomtól és a szemei mintha beszélnének azt mondják: mindenem fáj! Megszakad a szívem, hogy ezt én tettem vele, felkapom az ölembe és elindulok vele az öltözőbe. Veszek három jegyes zsákot és elkezdem jegelni a kezeit és a száját óvatosan, hogy több fájdalmat ne okozzak neki. Ott térdelek előtte. Na ilyen se volt még, hogy én térdelek. Azon agyalok éppen mit mondjak neki, amikor felnéz és egyenesen a szemembe néz. Ekkor veszem észre, hogy milyen csodaszép ezüstszürke szeme van.

- Jól vagy? Nagyon fáj?- kérdezem tőle, reménykedve abban, hogy itt helyben nem omlik össze és kezd el sírni.

- Ha már ilyen csodásan érezhetem magam miattad, elárulod a neved?- mondja nekem nem törődve az eddig feltett kérdéseimmel. Szóval nem ismer. Ez fura. Engem mindenki ismer és mindenki pontosan tudja, hogy mennyire mocskosul gazdag vagyok. Ez egy csodával ér fel. Ezen elmosolyodom. Istenem ez a nő, egy csoda.

-Jack vagyok! És neked harcos hercegnő mi a neved?

Valami nem stimmel, mintha durcás lenne, talán valami rosszat mondtam. ÁÁÁ, megőrülök, meg kell szereznem ezt a lányt.

- Cam vagyok, de csak, hogy tisztázzuk, nem vagyok hercegnő!

Szóval a hercegnő nem tetszett neki. Azért mégse mondhattam neki, hogy vadmacska. Akkor folytassuk a tervet.

-Szóval Cam, örvendek. Ha nem bánod, meg hívnálak egy vacsorára, hogy jóvá tegyem azt, hogy ilyen csúnyán felrepedt a szád. Benne vagy?

-Szintén örülök a találkozásnak. Hidd el egyáltalán nem bánom a vacsora meghívást, ugyanis nem érkeztem enni edzés előtt.

Na akkor én jól lakatlak babám és ha szerencsém van nem csak a gyomrod, hanem az édes kis puncidat is.

-Kocsival jöttél?

-Nem,nem vezetek.

-Rendben, akkor az én kocsimmal megyünk. A bejáratnál találkozunk.

Majd intek neki, hogy megyek gyorsan lezuhanyzom. Kezdődjék a móka. A zuhany alatt veszem észre, hogy azért ez az édes kis tündérke tényleg egy vadmacska, ugyanis ahol eltalált kezd lilulni a terület. Felöltözöm és indulnék a bejárathoz, amikor is eszembe jut, hogy Roberttel megbeszéltük, hogy az irodában találkozunk. Gyorsan felhívom és szólok neki, hogy ne várjon, közbe jött valami. A telefonommal a kezemben indulok a bejárathoz amikor meglátom a recepciónál várakozva Camet egy jegyzetfüzettel a kezében, valamit rajzol. Szóval nem csak boxol, de rajzol is. Vajon mit rejt még ez a csini kis külső? Elindulok felé és átkarolom a derekát az egyik kezemmel.

-Indulhatunk?




Te kellesz nekemWhere stories live. Discover now