6

106 15 0
                                    

Aku semak satu persatu hasil kerja Sunwoo. Aku terangguk-angguk. Not bad. Walaupun aku ada guide dia sikit semalam sebelum terlelap tanpa sedar, dia still buat kerjanya dengan elok.

" Boleh pun buat kerja. " Aku bermonolog sendirian. Kan bagus kalau dia beri kerjasama macam ni setiap kali kelas aku. Ini tidak. Menyusahkan aku saja.

" Tersenyum simpul je tu. Ada apa apa good news you tak share dengan I ke, Miss Kim? " Madam Suyeon datang menyibuk di tempat aku. Walaupun kadang-kadang dia suka mencelah tiba-tiba tapi dengan dia saja aku boleh berkawan. I mean, Suyeon saja yang sanggup layan keluhan aku setiap kali ada problem dengan budak-budak dekat sini.

" Tak ada apalah. Tengah tengok hasil kerja diorang saja. "

Aku kerling ke arah jam tangan— hampir masuk waktu mengajar. Cepat-cepat aku menutup semula segala benda alah assignment itu, segera mencapai buku tebal dan Ipad sebelum bangun dari kerusi.

" Saya ke kelas dulu ya, madam. Waktu tutorial. "

Aku keluar dari kubikel pensyarah, bergerak laju menuju ke bangunan kelas yang terletak tidak jauh dari sini. Semakin lama aku menghampir, semakin kuat aku dengar bunyi kerusi dan meja berlaga tanpa henti. Ada apa bising sangat tu?

Jangan cakap— belum sempat aku cuba sedapkan hati sendiri, ada 2 orang pelajar berlari ke arah aku dalam keadaan cemas semacam.

" Miss! Cepat! Sunwoo bergaduh dalam kelas! "

▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄

serotonin. sunwooWhere stories live. Discover now