"Amk siz bu minhonun neyini seviyorsunuz ne bok yapıyor? Saçma sapan hareketleriylede aptal insanları etkiliyor."
Evet, ben jisung. Minho'dan nefret ediyorum. Çünkü, saçma sapan işlerle uğraşıp, saçma salak sözler uydurup şarkı söylüyor. Çakal ve lvbel c5'ten farkı yok. AAAAA ARABAM ARABAM EYY
"Jisung susmanı tercih ederim. Minho mükemmel! Tanrım.. Onu kim istemez ki. Ah doğru sen istemezsin."
"Hyunjin aptallığı kes ve sınıfa girelim."
Yetmezmiş gibi minho ile aynı sınıftaydık. Sınıfa girmekte zorlanıyordum hayranları sağolsun.
Sınıfa girip yerime oturdum. O sırada, Hyunjin ile Jeongin'in konuşmalarını dinledim.
Jn: Hyun, Changbin'in rap partları, sesi, yüzü çok güzel değil mi???? Şarkılarına bayılıyorum.
Hy: Sen birde, Minho'ya bak sesi mükemmel amk. Çok seksi geliyor.
"Siz tam bir ergensiniz."
Seung: Şarkı zevklerimize karışamazsın Jisung. Nefretini kendine sakla.
"Sanane ergen"
O sırada, hoca geldi. En azından tekli oturduğumuza şükrediyordum. Ama çaprazımda, Minho oturuyordu. Bu iğrençti. Sıralara, grubun ismi kazıtılmış ve grup üyelerinin ismi yazılmıştı. Dersi dinlerken onların üzerini karalayıp, 'ergen orospu çocukları' yazdım. Ardından küçük bir gülümseme bıraktım.
___
Teneffüs çalmıştı. Minho ve tayfası yine ortalıktaydı. Sıkıldığım için koridorun ortasında bağıra bağıra
"KONYALIDAN BAŞKASINA BASTIRMAM OF OF KONYALIM YÜRÜ!"M: Susmazsan ben sana basacağım.
Sinirlerim oynadı.
"Susmuyorum. Var mı bir diyeceğin?"Herkes bize bakıyordu. Sınıfa geri döndüm. Ondan sonra da kimse ile konuşmadım.
___
Okul bitmişti. Ev yerine, babamın yanına gidecektim. Babamın pis işlere karışmasından nefret ediyorum.
Telefonum çaldı.
"Alo?"
Arayan Hyunjindi.
H: Sana da bilet aldım. Konsere gelmezsen, ağzına sıçarım ve konsere seungmin, jeongin'de gelecek. Sadece bir kerelik bak gör belki sende seversin.
"Gelmiyorum. Boş işlerle uğraşmaktan nefret ederim. Babamın yanına gitmek zorundayım. Görüşürüz."
Telefonu yüzüne kapattım.
___
Babamın yanına gelmiştim.
"Baba, her gün buraya gelmek zorunda mıyım?"
"Evet zorundasın. Fazlasıyla."
"O konsere gideceksin."
"Sebep? Ve sen nereden biliyorsun??"
"Arkadaşlarını ben zorladım."
"Bunu yapmak zorunda mıydın? Cidden inanamıyorum! O gruptan nefret ettiğimi biliyorsun baba."
"Bir görev için gitmen lazım. Merak etme.. Kısa süreceğinden emin ol."
"Ah.. Peki. Sadece bir kere."
"Teşekkürler oğlum."
Ondan sonra biraz sohbet ettik. Neden konsere gideceğimi sorduğumda, konuyu başka yerlere getiriyordu. Konserin haftaya olduğunu öğrendim. Umarım iyi bir gruptur. Ne saçmalıyorum ben! Neyse. Şimdi eve gitmem lazım. Bu varoşlarla aynı evde kalmaktan iğreniyorum varoştan kastığım ergen.