Episode 4

519 60 96
                                    

Lee Minho

Oradan, olabildiğimce hızlı kaçmıştım. Bunu gerçekten yapmak istememiştim. Hepsi benim hatam.. Eğer bunu yapmasaydım.. Ben ölücektim. Umarım yaşıyordur. İlk defa birini bıçakladığımda böyle hissettim. MİNHO BU SEN DEĞİLSİN! Birini öldürürken asla böyle olmamıştı. Kesin şimdi peşime adam takmışlardır.

Yürüyeli 1 saat'i geçmiştir muhtemelen. Durdum ve adamlarımdan biri aradım. ''Alo.. Beni hemen gelip buradan alın. Yok bir şey alın beni anlatırım.''

Adreside söyledikten sonra telefonu kapattım. Yarım saate gelmişlerdi. Arabaya hızla bindim. Koruma olarak arkamızda iki araba daha vardı. Birden bire silah sesi geldi. Arabayı vuruyorlardı. Bazı adamlarım oradaki adamlarla çatışmaya girdi. AİSSH! ŞOFÖRÜMÜ VURDULAR!

******: Sen git patron. Biz hallederiz.

''Bak.. Halledebilirsiniz dimi? Size güveniyorum..''

******: Görüşürüz patron..

Yavaşça arabanın kapısını açtım. Hızla koşmaya başladım. Elimde hâla bıçak vardı.. YA BİRDE BUNUN ACISINI MI ÇEKECEKSİN AMK KOŞSANA!

Çok uzun bir süre koştuktan sonra, herhangi bir binaya girdim. Nefes alıp vermekte zorlanıyordum. Bodrum katına indim. Burada daire yoktu. Elimdeki kırılmış telefondan chanin numarasını girdim.

C: Alo?

M: Yardım et chan.. Başım belada.

C: Yine ne boklar yedin la

M: Onu bunu boşver.. Konum atsam gelir misiniz? Lütfen kıyafette getirin.

C: Oldu canım başka.

M: Beni sinirlendirmek istemezsin.

C: Tamam abi

M: Sweatshirt ve maske kesinlikle olsun

C: Tamaaam

Telefonu üzerime kapattı. Konumu gönderdikten sonra merdivende oturup bekledim. 20 dakikaya yakın gelmişlerdi.

Chan:Bu halin ne senin amk?

''Bilerek olmadı gerçekten.. Herşeyi anlatacağım.''

Chan: Umarım bu bir daha olmaz çünkü bunları saklamaktan sıkıldım.. Sen bir katilsin.

''Evet katilim ama hiçbiri bilerek olmadı.''

Chan: Aynen aynen ayneeeen

''Sus amk''

Kıyafetlerimi giyip tanınmaz hâle gelmiştim. Aslında ikimizde öyleydik. İdol olmak zordu..

________

Han Jisung

Ne oluyordu böyle. En son yerdeydim..

''Oğlum! Uyanmışsın.''

''Baba.. Nasıl kurtarıldım? Minho öldü mü? Öldürdünüz mü onu?''

Sessizlik.

''BABA ÖLDÜRMEDİNİZ DİMİ? ARKADAŞLARIMA NE DERİM? BENİM YÜZÜMDEN ÖLDÜĞÜNÜ SÖYLEYEMEM.. HEM SENİN BANA VERECEĞİN HESAP VAR BABA!''

''Ne hesabı?''

Gözlerim dolmuştu. ''Abim.. Abim, araba kazasında ölmemiş miydi?''

''Bak oğlum.. Bu bize abinin bizden son isteğiydi. Herhalde Minho anlatmıştır sana. Abinin son isteği..''

''Neydi?''

_________
05.03.20
(Yazar Adından..)

O gün, Bay Han ile Bay Lee görüşmek için özel ve kimsenin bilmediği bir yere gitmişlerdi. Açıkçası bu işler onlar adına çok önemliydi.
Beraber aynı anda masaya oturdular. Ayakta ise Bay Han ve Bay Lee'nin korumaları duruyordu.

N O THikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin