Ciddi yüz ifadesini hiç bozmadan Hyunjin'i izliyordu Minho.
Hyunjin onu zorla kokoreç yemeye getirmiş, sürekli okuldakilerin dedikodusunu yapıp dakikada bir fotoğraf çekiyordu. Minho ise sadece ekmeğini yiyor bir yandan da ciddi bir şekilde Hyunjin'i izliyordu.
Her ne kadar dinliyormuş gibi gözükse de aklı hâlâ Seungmin'deydi. Ona sarıldıktan sonra saçlarını okşaması ve elini tutup sınıfa getirmesi Minho'nun bir türlü aklından çıkmıyordu. Elleri ne kadar da güzeldi öyle. Keşke hep okşasa saçlarımı diye düşünmeden edemedi Minho. Tam bunları düşünürken Hyunjin'in birden Seungmin'den bahsetmeye başlamasıyla bir anda ona dikkat kesildi.
"Şu yeni gelen edebiyat hocası var ya, Seungmin miydi neydi"
"Evet, nolmuş?"
Hyunjin birden kendine yöneltilen soruyla şaşırsa da bozuntuya vermedi.
"Herkes onu konuşuyor, kızları geçtim erkeklerin bile ilgisini çekmiş"
Biraz duraksadıktan sonra devam etti.
"Cidden aşırı güzel bu arada, bizim okuldaki psikopat heriflerden biri köşeye sıkıştırmazsa iyidir"
Minho aklına gelen düşünceyle sinirlerinin bozulduğunu hissetti.
"Onun güzelliğinden bahsetme"
Hyunjin bir süre baktıktan sonra sırıttı ve alaylı bir şekilde konuştu.
"Niyeymiş o?"
"Çünkü... Çünkü bundan hoşlanmıyorum."
"Kıskanıyorsun"
Minho sinirle ona baktı
"Kıskanıyorsam ne olur?"
"Sakin ol koçum bir şey demedim. Ama böyle çok açık ediyorsun amacını sanki, iki güne dedikodun çıkar"
"Birilerine söylersen pişman ederim seni"
Hyunjin sırıtmaya devam ediyordu.
"Kime söyleyeyim ya söylemem tabii ki kimseye"
Minho arkasına yaslandı.
"Güzel."
...
Uykulu uykulu yazdım biraz kısa oldu ama vakit bulduğumda daha uzun bir bölüm gelir mutlaka 🤭
Bu arada düşünüyorum da Hyunjini pic mi yapsam yoksa mal arkadas fln mi olsa sizce hangisi? Bence pic olsa hikaye daha heyecanli olur gibi hmm?
Neyse hepinize iyi geceler yavrularım mwahh 😗🔥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
deep thoughts // 2min
Fanfiction"dersime bu kadar ilgili olman güzel Lee Minho." "ilgim derse değil, size Bay Kim." [Askıda!!]