Minho sabah heyecanla kahvaltısını yapmış ve aceleyle evden çıkmıştı. Bugün heyecanlıydı çünkü Seungmin ile birlikte düzenledikleri dans yarışı için kayıtları başlatacaklardı.
Hem bu yüzden aptal dersleri dinlemekten de bi süre de olsa kurtulabilecekti.
Minho okula vardığında Hyunjin hemen dibinde bitti. Bugün Minho o kadar mutluydu ki o bile sinirini bozamazdı. Yanına gelen Hyunjin kolunu omzuna atıp selam verdiğinde bile ilk kez somurtmadan karşılık olarak selam vermişti hatta.
Hyunjin şaşkınlıkla Minho'ya baktı ve daha sonra sırıtarak konuştu.
"Bakıyorum bugün pek bir keyiflisin."
Minho da yüzündeki gülümsemeyle Hyunjin'e döndü.
"Tabi olum bugün Seung- yani Bay Kim'le kayıtları yapacağız."
Hyunjin'in sırıtması büyürken Minho bunu fark edip göz devirdi.
"Ha anladım ben senin heyecanınııı."
Minho yavaşça kafasına vurdu ve Hyunjin bağırıp kafasını tuttu.
"Gerizekalı ondan değil derslerden kaytarıcam o yüzden."
Hyunjin 'hıhı ondan' bakışlarını atıp başını ovalayarak okula girdi.
Minho da peşinden kendi sınıfına girdi ve ders başladı.
^^
Minho heyecanla 4. Dersin bitmesini bekliyordu. Çünkü bir sonraki derslerde Seungmin ile son düzenlemeleri yapacaktı. Kayıtları ise son ders yapacaklardı.
Sonunda 3. Derste bitip zil çaldığında Minho hızlıca Seungmin'i aramaya başladı. Sonunda elinde kahveyle öğretmenler odasına ilerleyen Seungmin'i görmesiyle çapkın sırıtışıyla yanına ilerledi.
Onu fark eden Seungmin ise gülümsedi.
"Selam Minho, hazır mısın bakalım?"
"Tabii ki hazırım Bay Kim. Her şeyi ben yaparım hatta. O kadar enerjiğim. Siz yorulmayın yani."
Seungmin güldü.
"Öyle şey mi olur ya beraber yapacağız."
Minho tek elini Seungmin'in omzuna koydu. Seungmin başta şaşırsa da hemen kendini toparladı.
"Sizi yormak istemem Bay Kim. Siz yorulmayın diye her şeyi yaparım."
"Şey... Teşekkür ederim Minho. Birlikte yapsak daha iyi olur yine de. Hm?"
Minho sırıttı.
"Siz de haklısınız. Her şeyi ben yaparsam güzel yüzünüzü nasıl göreceğim? Yanımda olmanız daha iyi."
Seungmin şaşkınlıkla Minho'ya baktı. Bu çocuğa karşı kesinlikle hiç olmaması gereken hisler beslediğini o an anlamıştı. Tam bir şey demek için ağzını aralamıştı ki zil çaldı ve öğrenciler sınıflara girmeye başladı.
Seungmin gözlerini kırpıştırdı ve gülümsedi.
"Hadi sınıfına geç Minho. Çağıracağım seni."
"Tamam bebeğim, görüşürüz o halde."
Minho tekrar sırıtarak Seungmin'in bir şey demesine izin vermeden arkasına dönüp saniyeler içinde öğrenciler arasında gözden kayboldu. Arkasında ise kalbi heyecandan yerinden çıkmak üzere olan bir Seungmin bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
deep thoughts // 2min
Fanfic"dersime bu kadar ilgili olman güzel Lee Minho." "ilgim derse değil, size Bay Kim." [Askıda!!]