2

129 2 0
                                    

Hneď z rána sme odchádzali. Lučila som sa zo všetkým čo som tu mala nechcelo sa mi totiž odísť

"Oci a budeme tam mať veľky dom ako sme mali aj tu ?" Opýtala som sa z nádejou že budem mať pravdu
" Jasné že áno nenechal by som vás predsa bývať v nejakej chatrči !" S bratom sme sa potešili .
Cesta bola dlhá a už nás boleli zadky keď zrazu oco radostne skríkol že už sme tu .
Wow zamilovala som sa do tohto mesta. Uvidela som náš dom bol krásny a veľký zdá sa mi že je lepší ako zem pred tým

Vyzeral takto :

Keď sme sa vybalili pocítila som hlad tak som ho dala vráta do reštaurácie ktorú sme cestou videli

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Keď sme sa vybalili pocítila som hlad tak som ho dala vráta do reštaurácie ktorú sme cestou videli . Nebol to neaky luxus ale nebolo na výber .
" Dobrý deň čo si dáte " spýtala sa nejaká Baba ktorá mohla byť možno stará tak ako ja . Vypýtali sme si jedlo a zjedli sme boli sme na odchode keď zrazu počujem výkriky " HEJ TY NOVÁ POĎ SEM"otočila som sa a povedala bratovi nech tu počká . " Áno ? Potrebujete odomna niečo?" Slušné som sa spýtala pretože som si chcela nájsť nejakých priateľov .
" Skade si prišla ? " Opýtal sa neaky blondak , nehovorím že nebol pekný .
" Presťahovali sme sa s New Yorku " odpovedala som " Fuha tak toto len len tak nevedi" nechápavo som sa pozrela "nechápem čo je na tom také čudné " zasmiala sa čašníčka a povedala " chalani nebuďte taký veď je tu nová . Ahoj ja som Kiara toto je jj John b , Pope a Sarah. " Pousmiala som sa a predstavila som sa im . " Vy ste nejaká partia alebo som mimo ?" " Áno my sme plebs ty nepodstatný na tomto ostrove teda skôr si to myslí šľachta . Šľachta to sú ty s bohatými rodičmi ktorý im skáču ako si povedia ." Trocha som sa zapojila pretože aj ja som bola tá s bohatým otcom a veľkým domom . " Viete čo ja musím už ísť domov ale môžeme sa potom stretnúť ak by ste chceli ." Išla som s bratom domov a ešte sme doupratovali dom . Bolo neskoro tak som ľahnúť . Prisla mi notifikácia s instagramu bola to Kiara a písala mi že ráno o 10 na pláži sa stretáme .

Zmena Môže Aj Pomôcť   (OBX Pov)Where stories live. Discover now