Ráno som sa obliekla neako takto
Stretli sme sa na dohodnutom mieste . Mala som divný pocit z jj pretože sa na mna iba pozeral a nevnímal že ho zdravím . John b doňho musel až buchnúť lebo vôbec nereagoval ."prepáčte ale takúto kocku som už dlho nevidel ." Všetci sme sa zasmiali a John b navrhol či si nejdeme zahrať pravda a odvaha . " Že sa vôbec pýtaš " povedal jj . Pope sa pýtal prvý " takže Kiara pravda alebo odvaha ? Asi pravda . Ok takže páči sa ti niekto ? Áno ale nepoviem kdo " bola s nimi sranda ale musel niekedy nastať čas im povedal že patrím do šľachty. Ďalej točil John b " takže jj pravda alebo odvaha ? Odvaha . Takže daj eme pusu . " Celá som začervenala keďže sa mi jj celkom páčil . Jj prišiel ku mne a dal mi vášnivú pusu . "Hej hej povedal som pusu nie francúzaka " zasmiali sme sa .
" Je už večer asi pôjdem domov " povedala som no jj hneď na to povedal "pôjdem s tebou nech sa ti niečo nestane" bolo to od neho milé . Rozprávali sme sa a mala som pocit že môžem povedať jj o Tom že som asi šľachta " jj musím ti niečo povedať " povedala som takým smutným tónom " áno hovor počúvam ťa . No vieš jak ste mi hovorili o plebse a šľachte ? No tak ja som tiež bohatá a otec robí to čo mu poviem " jj sa jemne zasmial " to že si bohatá nemusí znamenať že si hneď šľachta aj Kiara má bohatých rodičov dokonca aj Sarah záleží na Tom čo máš v sebe " uľavilo sa mi " zrazu sa ku mne otočil jj a pozrel sa mi rovno do očí " máš veľmi krásne oči vieš o tom ? " Nezmohla som sa ani na slovo a hneď ma pobozkal . Nevadilo mi to a očividne ani jemu . " Už by som mala ísť oco má bude hľadať" rozlúčili sme sa a išla som domov .
YOU ARE READING
Zmena Môže Aj Pomôcť (OBX Pov)
Teen FictionAhoj ! Volám sa Ema mám 16 rokov a toto je môj príbeh . Napíšte mi či sa vám môj príbeh páčil . Ďakujem ❤️