Sedela som na posteli a započula som klopkanie na okno a vedela som že to bude jj tak som mu otvorila . Dala som mu pusu a hodil má na posteľ dali sme si vášnivú pusu a začal ma vyzliekať ( teraz si domyslite čo sa dialo ďalej ) .
Zostal u mňa spať, nádherne voňal . Keďže otec aj brat išli stanovať tak som bola celý týždeň sama doma . Navrhla som jj či by tu so mnou tento týždeň nesprával súhlasil .
Bolo ráno a vybrali sme sa k Johnovi . Jj sa išiel domov prezliecť tak som išla sama . Zrazu som len cítila jak mi niekto prikladá servítku pred nos a ďalej som si nič nepamätala .
Zobudila som sa vo veľmi peknej izbe ale to som vtedy neriešila chcela som sa dostať preč. Začala som s celej sily kričať "POMOOOOC" no v Tom niekto vkročil do izby . " Ale ale ale koho to tu máme" bol to sarin brat . Vedela som to pretože mi ukazovala jeho fotku . " Čo odomňa chceš !?" Tvoji kamaráti vedia o niečom čo by som chcel , ale že veľmi chcel ." Nevedela som kč im hovorí " tak to máš smolu mne nič nepovedali " vyzeralo to že s avkbec nebojím ale pritom som bola spotená aj na koncoch prstov . Chytil ma pod krk a povedal mi " mne rafeovi nebude nikto klamať. Keď mi to nechceš povedať tak nech ťa nemám aspoň zbytočne " začal zo mňa dávať dole šaty . " PRESTAŇ " kričala som ako som len mohla ale nič nepomahalo . No v Tom počuť zdola buchot a krik "Rafe ak jej niečo urobíš dolamem ti krk " spoznala som že to bol jjov hlas . Jj prišiel do izby kde som ležala už nahá a začali sa byť . Keď bol Rafe tak dobitý že sa nevedel ani postaviť jj má odviazal ja som sa obliekla s utekali sme od tade .
" Nespravil ti nič ten hajzel ? " Lichotilo mi že sa o mňa jj tak zaujíma " neudrel ma iba má skúsil znásilniť " hovorila som si slzami v očiach . " Poďme prosím ku mne domov " prosila som ho " dobre môžeme len napíšem Johnovi a kiare že sme u teba "
YOU ARE READING
Zmena Môže Aj Pomôcť (OBX Pov)
Teen FictionAhoj ! Volám sa Ema mám 16 rokov a toto je môj príbeh . Napíšte mi či sa vám môj príbeh páčil . Ďakujem ❤️