Moudrý klobouk

17 5 0
                                    

Pohled Dustin :

,, už se těším, " řekl jsem, když jsem šly s ostatními děti z 1. Ročníku, a jsem šel vedle Willa a Maxi,, jo, já taky, můj bratr mi říkal že to bude dobry," odpověděl Will. Jeho starší bratr chodí do 6.Ročník, a je v mrzimoru, ale moc přátel nemá.
,, pojde prvaci za mnou," zakřičel klidnim hlasem tři a půl metrový chlap, a všichni z 1.Ročníku šly za ním. Přišly jsme k jezuru, kde byl vidět obrovský hrad bradavice.
,, nastupte si po čtyřech do lodiček," sdělil na ten muž. Já sedím s Willem, Mikem a Lucasem. Ten hrad byl obrovský a nádherny,, ty jo, to je nádhera," řekl Will s otevřenou pusou
,, to jo, " odpověděl Mike.
Asi po půl hodině jsem dopluli na druhy břeh a tam čekala straší paní,, já se je už vezmu, hagride, " poděkovala paní a ukázala nám že máme jít za ní. Šly jsem různými chodbami, když jsme prišly k obrovským dveřím, paní se k nám otočila,, za malou chvíli přijdete do velké síně a budete rozazeni do 4 koleji : nebelvir, havraspar, mrzimor a zmijozel. Vaše kolej bude jako vaše rodina, za každý úspěch přičtěme body a naopak je strchneme. A to je zatím vše, takže můžeme jít, " sdělila nám paní,, už se těším," říkali jsme já a Will naráz. Otevřeli se dveří a my mohli stoupnout do velké síně, na každé straně jsou dva dlouhé stoly s koleji a v zadu byl taky, kde seděli učitele a uprostřed je malá stolička se starým kloboukem,,vyvolam jméno a jsem si sedne a dám mu na hlavu modrý klobouk, " sdělil zase paní.
,, Jane Hopper," zavolá a Jane si přišla s davu, a sedla na stoličku, paní dala na hlavu starý hnědý klobouk.
,, nebrvíl" zakřičel klobouk, Jane vstala a šla si sednout k ostatním z nebervílu.
,, Lucas Sinclair,"
,, zmijozel,"
,, William Byres, "
,, mrzimor,"
,, Maxine Mayfield, "
,, nebervil,"
,, Michael Wheeler, "
,, zmijozel,"
,, Dustin Harrigton, "
Moje chvíle, vyšel jsem z skupiny a šel jsem po třech schodech a sedl jsem si na stoličku. Paní mi nasadila klobouk, a bylo cítit jak se hýba.
,, havraspar," křikl klobouk, a paní mě poslala si sednout k ostatním z havrasparu. Viděl jsem jak mi Steve tleska, myslím že je trochu smutný že nejsem s ním,, sedni si vedle mě," řekla mi Nancy, když jsem šel okolo ní, neváhal jsem a posadil se vedle ní. Potomhle bylo ještě pár studentů rozděleno do koleji.
,, vítejte v nové roce. Tento rok budou pár změn. Seznamte se s novým panem profesorem na obranu proti černé magie, Peter Grant," přivítal starší muž, byl to pan ředitel albus brumbal a bylo mu kolem 80 let, a ukázal nám na blonďatého mladého muže s černým habitem,, a za další vám připomenu že je přísně zakázáno skončit do zapovězeneho lesa," připomenul blumbal.

Dneska kratší Kapitola než normálně.
Vaš vojtikdvok1

tajemný profesor (harry potter + stranger things)Kde žijí příběhy. Začni objevovat