Розділ 3 «Юнак у червоному підбирає несподіваного пасажира»

80 4 0
                                    

Сє Лянь дивився на постать, що наближалася в його бік, з вкрай спантеличеним виразом на обличчі. Але, всупереч очевидному, продовжував подумки запевняти себе, що Хва Чен зупинив машину і вийшов під дощ з якоїсь іншої причини, а не просто щоб підійти до зовсім незнайомої людини. Ну не могло Сє Ляню так пощастити! Ну, чи не пощастити — дивлячись, що задумав директор «Inferno Tower». Але всі його сумніви в секунду розбилися об реальність, коли, опинившись за два кроки від промоклого Сє Ляня, юнак у червоному підняв парасольку і з легкою усмішкою на обличчі звернувся до нього.

— Ґеґе, потрібна допомога?

За п'ять хвилин до цього

— У сенсі, тобі треба було піти раніше?! — швидше втомлено, ніж гнівно, спитав чоловік, втискаючи гальмо в підлогу, адже червоне світло світлофора помітив надто пізно, щоб пригальмувати плавно. Щоправда, вулиця порожня, тож не страшно. Вуха Хва Чена лише на мить ріже звук різкого гальмування шин по асфальту, і він прикладає долоню, що звільнилася, до блютуз-гарнітури, поправляючи її. Співрозмовник з того боку зв'язку поки що мовчить. — Міг хоча б попередити.

— Тільки не кажи, що через те, що я рано пішов, тобі довелося затриматися в офісі, — крізь неясний шум нарешті почувся голос не менш стомленого Хе Сюаня, який, здавалося, щосили відбивався від якоїсь темної сили, яка намагалася вирвати з його рук телефон. «Силу», втім, чути теж було, і, якщо судити по голосу, боролася вона не тільки з Хе, а й зі сп'янінням. — Босс, адже ти і так завжди затримуєшся на роботі, не думаю, що це щось змінило б.

Тут, звичайно, не можна було дорікнути Хе Сюаню за наклеп. Кожен у їхній фірмі знав, яким трудоголіком був їхній начальник. Він міг першим приходити працювати і останнім повертатися додому. І мало які чинники могли хоч якось вплинути на такий розклад речей. Так що зараз Хва Чен швидше злився не на сам факт полишення заступника робочого місця раніше належного, а на те, що той десь зараз відпочивав у компанії друга, хай і не зовсім адекватного в даний момент, а сам Хва їхав у звичну порожню квартиру. На нього часом накочували дивні роздуми на тему самотності, що самого Хва Чена дратувало, але це відбувалося вже після того, як він нервово набере чийсь номер і висловить своє невдоволення.

— Гаразд, просто попереджай наступного разу, — Хва Чен відпустив зчеплення і вже куди повільніше поїхав по вечірній дорозі, що пустувала. Гнати, як раніше, йому вже особливо не хотілося. Все одно на нього ніхто не чекав удома, та й сам він не зовсім любив власну квартиру. — І дивися там, напивайся, але не сильно.

Demon in a red suitWhere stories live. Discover now