Розділ 4 «Юнак у червоному та людина без гаманця мирно проводять вечір»

76 6 0
                                    

На таку несподівану пропозицію Сє Лянь навіть не знав, що відповісти. Втім, мабуть, йому й не було сенсу це робити — Хва Чен уже все вирішив, і навряд чи зрадів би, якби той став відмовлятися. Тому Сє залишалося лише одне.

— Дякую, — наскільки це взагалі можливо, щиро вимовив він, посміхнувшись лише куточками губ. З його вуст злетіло полегшене зітхання, що не пройшло повз вуха Хва Чена — той задоволено усміхнувся, зрозумівши, що його пасажир грати в нехочуху не збирається.

Після розвороту автомобіль мчав все тією ж дорогою, що й раніше, зовсім недовго. Вже за кілька хвилин лексус звернув з нинішньої вулиці і виїхав на провідн в іншу частину міста магістраль. Коли види за вікном стали незвично незнайомими та чужими, Сє Лянь випав зі свого розслабленого стану. Він миттєво пожвавішав і повернувся до водія.

— Ти ж казав, що нам по дорозі, — почав обурюватися Сє Лянь, смішно хмурячи лоб і морщачи ніс, — але ця магістраль веде в інший кінець міста! Я не став би погоджуватися на твою пропозицію підвезти мене, якби знав, що ти живеш зовсім в іншій стороні.

— Я такого не говорив, — Хва Чен усміхнувся, і продовжив після очевидного «Що?» його роздратованого пасажира: — Так, ти сказав «Якщо нам по дорозі, то я прийму цю пропозицію», але я щось не пам'ятаю, щоби щось відповідав на це. Ти сам зробив висновки, ґеґе.

Кожен би розлютився на місці Сє Ляня від подібної заяви, але той був людиною зовсім іншого складу розуму, тому й реакція була відповідна.

— Ха-ха, ти, мабуть, маєш рацію, — не знаючи, плакати йому чи сміятися, Сє зніяковіло потер потилицю, а після куди впевненіше і до того ж повчально додав: — Але наступного разу так не роби!

Будучи на емоціях, чоловік навіть не особливо усвідомив, що сказав у пориві, але Хва Чен явно вловив кожне слово і посміхнувся тільки сильніше.

«Наступного разу? Ґеґе, я сподіваюся, що цей разу не останній», — міркував юнак у червоному, продовжуючи поглядати бічним зором на свого пасажира.

Приблизно через п'ятнадцять хвилин шляху, які два хлопці коротали в безглуздому обговоренні погоди та невдачливості Сє Ляня, вони нарешті прибули до місця призначення. Хва Чен скинув швидкість перед в'їздом у двір досить елітного житлового комплексу. Опинившись на спеціальному обгородженому паркувальному майданчику, машина повністю заглохла.

Demon in a red suitWhere stories live. Discover now