Ονομάζομαι Βασίλης και σπούδασα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Έχω καστανά μαλλιά , ύψος 1,70 και κάπου στα 65 κιλά. Εκεί απέκτησα έναν φίλο, τον Σπύρο. Ο Σπύρος έχει 1,80 ύψος, καστανά μαλλιά και βάρος λίγο παραπάνω από τα 75 κιλά. Με τον Σπύρο γνωριστήκαμε στο 1ο έτος του πανεπιστημίου και κάναμε στενή παρέα σε όλη μας τη φοιτητική ζωή. Τον Σπύρο πάντα πίστευα ότι τον έβλεπα ως έναν πολύ καλό φίλο, αλλά από τις αρχές του 4ου έτους που ξαναβρεθήκαμε μετά από μήνες έπιασα τον εαυτό μου να τον βλέπει διαφορετικά.
Τα χαρακτηριστικά του είχαν γίνει πιο αρρενωπά και είχε ξεκινήσει να γυμνάζεται και άλλαξε και το κορμί του. Κάθε φορά που καθόταν δίπλα μου στα μαθήματα και σε κοινές μας εξόδους εκείνη τη χρονιά ασυναίσθητα σκεφτόμουν πόσο πολύ ήθελα να είμαι στην αγκαλιά του και να φιληθούμε. Είχε ένα πολύ όμορφο πρόσωπο, υπέροχα καστανά μάτια και ένα ακόμα πιο υπέροχο χαμόγελο. Κάθε φορά που μου χαμογελούσε, η επιθυμία μου να τον φιλήσω στα χείλη γινόταν εντονότερη. Εκεί συνειδητοποίησα πως την ίδια σκέψη την έκανα πολλές φορές και παλιότερα, αλλά την απωθούσα. Τώρα, ωστόσο, αυτό είχε γίνει πολύ πιο έντονο και ένιωθα έναν πόθο να δοκιμάσω το κορμί του. Προσπάθησα για μεγάλο διάστημα να αποφύγω αυτό που ένιωθα και συνέχισα να υποκρίνομαι ότι τον βλέπω μόνο φιλικά και ούτε του έδωσα κάποιο στοιχείο να καταλάβει κάτι άλλο.
Μία μέρα καθώς χάζευα στα κοινωνικά δίκτυα είδα που ανέβασε μια φωτογραφία μετά τη γυμναστική χωρίς μπλούζα. Αυτή η φωτογραφία με έκανε να αναστατωθώ και πρόσεξα ότι το παντελόνι μου είχε φουσκώσει. Άρχισα να αγγίζω τον εαυτό μου σε αυτό το σημείο μέχρι που ένιωθα πως θα εκραγώ. Όσο και να προσπαθούσα να το αποφύγω, ήταν αδύνατον. Έπρεπε να αυνανιστώ. Έβγαλα τα ρούχα μου και ξάπλωσα τελείως γυμνός στο κρεβάτι μου. Άγγιζα τον εαυτό μου σε όλο το κορμί σκεπτόμενος τον Σπύρο γυμνό δίπλα μου. Ένιωθα ότι χρειαζόμουν κάτι παραπάνω από το να κάνω απλά τη γνωστή κίνηση πάνω κάτω. Έπιασα το λιπαντικό από το συρτάρι και έβαλα στα δάχτυλα του αριστερού μου χεριού. Άπλωσα λίγο στην τρύπα του πρωκτού μου και σε λίγο έχωνα τα δάχτυλά μου μέσα ένα ένα όσο πιο βαθιά μπορούσα. Αναστέναζα από την ηδονή. Ήταν η πρώτη φορά που αυτοϊκανοποιούμουν με αυτόν τον τρόπο. Με το δεξί χέρι έβαλα λιπαντικό πάνω στον καυλωμένο πούτσο μου και τον έπιασα και ξεκίνησα τις παλινδρομικές κινήσεις. Αναστέναζα πολύ πιο δυνατά από πριν και σε ελάχιστα λεπτά το σπέρμα απλώθηκε σε όλο μου το κορμί. Ήταν η πρώτη φορά που αυνανίστηκα με τη σκέψη του Σπύρου και κατάλαβα ότι δεν μπορούσα να καθυστερώ άλλο και έπρεπε να του μιλήσω. Πήγα στο μπάνιο και πλύθηκα. Αποφάσισα ότι θα του μιλούσα την επόμενη μέρα μετά το μάθημα.
YOU ARE READING
Σπύρος και Βασίλης
Non-FictionΟ Σπύρος κι εγώ φοιτούσαμε μαζί στο πανεπιστήμιο. Ήμασταν πολύ καλοί φίλοι ή τουλάχιστον έτσι νομίζαμε. Αυτό το ιδιαίτερο δέσιμο που νιώθαμε μεταξύ μας ήταν τελικά κάτι πολύ παραπάνω από μια δυνατή φιλία.