Κάτσαμε για ώρα αγκαλιασμένοι και μετά μπήκαμε για ντους. Φόρεσα τις πιτζάμες μου και έκατσα στον καναπέ με το λάπτοπ, για να συνεχίσω μια εργασία που είχα αφήσει στη μέση. Σε λίγο ήρθε και ο Σπύρος και έκατσε δίπλα μου. Είχε βάλει και αυτός τις πιτζάμες του.
Βασίλης: Δεν θα πας γυμναστήριο;
Σπύρος (παιχνιδιάρικα): Σήμερα λέω να κάτσω να χαλαρώσω με τον αγαπημένο μου.Έκλεισα το λάπτοπ, γιατί δεν θα μπορούσα να συγκεντρωθώ με εκείνον δίπλα μου. Φορούσε τις κόκκινες πιτζαμούλες του και ήταν ένας γλύκας. Του έδωσα ένα φιλί και ξάπλωσε στην αγκαλιά μου και παράλληλα χαζεύαμε την τηλεόραση. Πού και πού μου έδινε κάτι πεταχτά φιλιά στα χείλη και στο μάγουλο.
Σπύρος: Είμαι πολύ ερωτευμένος μαζί σου.
Βασίλης: Κι εγώ είμαι ερωτευμένος μαζί σου.Δώσαμε το πιο γλυκό μας φιλί.
Σπύρος: Σ' αγαπώ πολύ, πάρα πολύ. Δεν φαντάζεσαι πόσο.
Βασίλης: Κι εγώ σ' αγαπώ πολύ. Από τη μέρα που ξεκίνησε η σχέση μας έχεις γίνει πολύ τρυφερός. Ποτέ δεν ήσουν έτσι.
Σπύρος: Τώρα δεν φοβάμαι να εκφράσω αυτά που νιώθω.Φιληθήκαμε ξανά και ξανά.
Βασίλης: Τώρα που αγαπηθήκαμε πάμε να κοιμηθούμε; Νύσταξα.
Σπύρος (παιχνιδιάρικα): Είσαι πολύ υπναράς εσύ.Τον πήρα από το χέρι και πήγαμε στο κρεβάτι.
Σπύρος: Φιλάκι για καληνύχτα;
Βασίλης: Πάρε να μην μείνεις παραπονεμένος. Καληνύχτα.
Σπύρος: Καληνύχτα, αγαπημενε μου.Η φράση "αγαπημένε μου" έκανε την καρδιά μου να χτυπάει σαν τρελή. Κοιμηθήκαμε βαθιά ως αργά. Τις Τρίτες είχαμε ένα απογευματινό μάθημα και δεν είχαμε να ξυπνήσουμε νωρίς. Κάποια στιγμή το πρωί ένιωσα τα χείλη του Σπύρου πάνω στα δικά μου. Άνοιξα τα μάτια μου και τον είδα να χαμογελάει διάπλατα.
Σπύρος: Καλημέρα, υπναρά μου.
Βασίλης: Καλημέρα, κούκλε.
Σπύρος: Σήκω, έφτιαξα πρωινό.
Βασίλης: Λίγο ακόμα.
Σπύρος: Σήκω.Σηκώθηκα, πήγα στο μπάνιο και μετά στην κουζίνα, όπου ο Σπύρος είχε ετοιμάσει πλουσιοπάροχο πρωινό, φέτες με βούτυρο και μαρμελάδα, τοστ και αυγά.
Βασίλης: Τι άξιο αγόρι έχω εγώ.
Σπύρος: Του αγοριού μου του αξίζουν όλα αυτά και με το παραπάνω.Με φίλησε και φάγαμε. Μαζέψαμε το τραπέζι και ο Σπύρος πήγε προς την κρεβατοκάμαρα.
Σπύρος: Εγώ πάω να ξαπλώσω λίγο.
Βασίλης (πειρατικά): Μετά λες εμένα υπναρά.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Σπύρος και Βασίλης
Não FicçãoΟ Σπύρος κι εγώ φοιτούσαμε μαζί στο πανεπιστήμιο. Ήμασταν πολύ καλοί φίλοι ή τουλάχιστον έτσι νομίζαμε. Αυτό το ιδιαίτερο δέσιμο που νιώθαμε μεταξύ μας ήταν τελικά κάτι πολύ παραπάνω από μια δυνατή φιλία.