Σε όλη τη διάρκεια της διαδρομής σκεφτόμουν τι θα μπορούσα να κάνω για να τον ανάψω. Τον έβλεπα ότι ήταν αρκετά κουρασμένος από τη χθεσινή βόλτα. Κι εγώ ήμουν. Ωστόσο, λίγες στιγμές απόλαυσης θα μας βοηθούσαν να χαλαρώσουμε. Είχε αρκετή κίνηση ο δρόμος κι εγώ πραγματικά ένιωθα να ανυπομονώ να τελειώσει η διαδρομή, για να νιώσω το κορμί του Σπύρου. Ο Σπύρος μίλησε και με έβγαλε από τις σκέψεις μου.
Σπύρος: Δεν λέει να φτάσει. Τα πόδια μου πονάνε ακόμα από τη χθεσινή βόλτα. Ανυπομονώ να βγάλω τα παπούτσια και τις κάλτσες.
Βασίλης: Και τα δικά μου πονάνε. Τώρα που θα πάμε σπίτι θα χαλαρώσουμε.Επιτέλους φτάσαμε στο σπίτι μετά από μία ατέλειωτη διαδρομή. Βγάλαμε τα παπούτσια και τις κάλτσες μας και ξαπλώσαμε αγκαλιά στον καναπέ.
Βασίλης: Θες να σου κάνω ένα μασάζ να χαλαρώσεις;
Σπύρος: Θα το ήθελα πολύ.Του έβγαλα τη μπλούζα και ξάπλωσε μπρούμυτα. Του έτριβα για ώρα τους ώμους και την πλάτη. Μετά γύρισε ανάσκελα και του έτριψα το στήθος. Ήταν τόσο καυτός χωρίς μπλούζα. Οι ρώγες του ήταν για πολύ ρούφηγμα. Ήθελα να γλείψω όλο του το κορμί από πάνω μέχρι κάτω. Σε όλη τη διάρκεια τον άκουγα να βγάζει επιφωνήματα χαλάρωσης. Όταν γύρισε, διέκρινα ότι είχε αρχίσει να γίνεται δουλειά στο παντελόνι του. Η συνέχεια θα είχε πολύ ενδιαφέρον.
Βασίλης: Πάμε στην κρεβατοκάμαρα να είμαστε άνετα;
Σπύρος: Πάμε.Ο Σπύρος ξάπλωσε στο κρεβάτι ανάσκελα και άπλωσα στην πλάτη του το λιπαντικό που είχα στο κομοδίνο μου, το οποίο ήταν κατάλληλο και για μασάζ. Τον έτριβα για ώρα.
Σπύρος: Κάνεις υπέροχο μασάζ.
Βασίλης: Σου αρέσει, Σπυράκο μου; Τώρα έχουν σειρά τα ποδαράκια σου.Έβαλα ένα μαξιλάρι στον καβάλο και πήρα τα πόδια του Σπύρου και τα ακούμπησα εκεί. Είχε αρχίσει να μου σηκώνεται. Έβαλα κι άλλο λιπαντικό στις παλάμες μου και ξεκίνησα το μασάζ στις πατούσες του. Του έτριβα καλά τα πανέμορφα και μακριά του δάχτυλα και συνέχισα στις καμάρες και στις φτέρνες.
Σπύρος: Αααχ, είναι υπέροχα.
Την ώρα που τον έτριβα, χρησιμοποίησα ένα δάχτυλο και του γαργάλησα ελάχιστα την πατούσα. Ο Σπύρος έβγαλε ένα πνιχτό γελάκι.
Σπύρος: Κάτσε, βρε, γαργαλιέμαι.
Βασίλης: Γαργαλιέσαι πολύ στις πατούσες, αγάπη μου;
Σπύρος: Πάρα πολύ.Εκείνη τη στιγμή χρησιμοποίησα τα δάχτυλα και των δύο χεριών και άρχισα να τον γαργαλάω χωρίς σταματημό. Ο Σπύρος γελούσε δυνατά κι εμένα μου είχε γίνει κάγκελο. Σταμάτησα για λίγο και είδα ότι κι εκείνος ήταν καυλωμένος.
Σπύρος: Συνέχισε.
Πήρα μια χτένα και άρχισα να την τρίβω πάνω στις πατούσες του Σπύρου. Γελούσε υστερικά και χτυπιόταν. Συνέχισα να τον γαργαλάω για λίγη ώρα ακόμα, αλλά ένιωθα ότι κόντευα να χύσω και σταμάτησα. Ο Σπύρος είχε γίνει κατακόκκινος και είχε ιδρώσει. Ωστόσο, η ψωλή του ήταν κάγκελο.
Βασίλης: Αρκετά με το γαργάλημα. Ήρθε η ώρα για απόλαυση.
Σπύρος: Με καυλώνεις τόσο άγρια.Γδυθήκαμε τελείως και έπεσα πάνω στον Σπύρο φιλώντας με πάθος τα χείλη του. Έδινα φιλιά στα μπράτσα του και μετά στο στήθος του. Έγλειφα τις ρώγες του, τις ρούφαγα και τις δάγκωνα. Έγλειψα όλο του το στήθος μέχρι το στομάχι. Του έγλειψα τα αρχίδια και τον πούτσο και μετά τα ρούφηξα. Η πίπα τον άναψε, αλλά σταμάτησα, για να μην χύσει από τώρα. Ήθελα πρώτα να μου ρίξει ένα καλό γαμήσι.
Στήθηκα στα τέσσερα όπως την πρώτη φορά, ο Σπύρος έτριψε την τρύπα μου με λιπαντικό και άρχισε να χρησιμοποιεί τα δάχτυλά του. Φώναζα από ευχαρίστηση, αλλά τα δάχτυλα ήταν απλώς υποκατάστατο.
Βασίλης: Γάμησέ με. Χώσε την ψωλή σου στον κώλο μου.
Σπύρος: Θα φας καλά τώρα.Φόρεσε προφυλακτικό στην καυλωμένη ψωλάρα του και την έτριψε με λιπαντικό. Μπήκε μέσα μου. Η διείσδυση ήταν πιο ομαλή σε σχέση με την πρώτη φορά, αλλά η καύλα ήταν πολύ πιο έντονη. Το είχε βάλει όλο και άκουγα τον ήχο από τα αρχίδια του που κοπανούσαν. Όταν κουράστηκε, ξάπλωσε ανάσκελα κι εγώ καβάλησα το καυλί του. Κοπανιόμουν πάνω κάτω μέχρι που ένιωθα να φτάνω σε κορύφωση. Γύρισα προς το μέρος του και συνέχισα να γαμιέμαι. Η ηδονή χτυπούσε κόκκινο. Ουρλιάζαμε και οι δύο. Σε πολύ λίγο άφησα ένα μακρόσυρτο βογγητό και τα χύσια μου εκτοξεύθηκαν πάνω του. Ο Σπύρος σηκώθηκε κι εγώ βγήκα. Άνοιξα το στόμα μου και στήθηκα περιμένοντας να γευτώ το καυτό του σπέρμα. Σε ελάχιστα δευτερόλεπτα τα χύσια του ήταν πάνω στη γλώσσα μου και έτρεχαν παντού. Δεν τελείωσε εκεί όμως. Μου έδωσε ένα γλωσσόφιλο και καθάρισε το πρόσωπό μου με τα χείλη του. Η δεύτερη φορά μας ήταν ακόμα καλύτερη από την πρώτη.
ESTÁS LEYENDO
Σπύρος και Βασίλης
No FicciónΟ Σπύρος κι εγώ φοιτούσαμε μαζί στο πανεπιστήμιο. Ήμασταν πολύ καλοί φίλοι ή τουλάχιστον έτσι νομίζαμε. Αυτό το ιδιαίτερο δέσιμο που νιώθαμε μεταξύ μας ήταν τελικά κάτι πολύ παραπάνω από μια δυνατή φιλία.