Як все почалось, або 162 дні до кінця.

90 6 0
                                    

❗Попередження.❗

У цій роботі, хоч і дивним чином, але поєднуються наш реальний світ та світ академії UA.
Іноді це може виглядати безглуздо, а події оригіналу можуть бути перемішані/змінені/викинуті, але будь-який витвір має право на життя.
Тут можуть (і будуть) зустрічатися імена реальних людей та рід їх діяльності.
Прошу сприймати написане суто як політ фантазії, не заглиблюючись у деталі цього світу.
Текст несе лише розважальний характер і не має на меті когось образити, знецінити, спаплюжити чиюсь гідність чи зачепити гордість.

Якщо будуть якісь помилки/неточності, з радістю вислухаю зауваження.

Приємного читання, любі мандрівники.

Ваша Лорей.

___________________________________________

14 вересня 2021 року. День.

Просторий готельний номер зустрів втомлену панну величними мовчазними променями сонця. Небесне світило ласкаво гріло, фарбуючи кімнату в золотий.

Знесилена після перельоту, дівчина вирішила освіжити тіло й свідомість в душі, щоб віднайти спокій та силу перед подальшою довгою дорогою.

Вона хутко дістала кілька чистих речей, рушник та гель для душу, явно не уявляючи що може статися згодом.

Елементи одягу один за одним злітали на підлогу біля ванни. Дівчину здивував той факт що ніякої перегородки чи чогось що могло б завадити воді розплескатися нема.
Зважаючи на втому, вона просто визнала, що наявність хоча б такого душу це все ще дуже добре.

Панна обережно переступила бортик ванни, регулюючи температуру води. Теплі каплі стрімко стікали по стрункому тілу, вкритому шрамами. Спокій натягнув пелену на свідомість, тому вона не відразу звернула увагу на звуки метушні в коридорі.
Звуки ставали все голоснішими, а потім вхідні двері з тріском відчинилися. Почувся звук розбитого скла і в той же момент двері у ванну кімнату злетіли з петель.
___________________________________________

Такамі Кейго саме сидів на даху, спостерігаючи за плином життя, коли його робочий телефон задзвонив. Не витрачаючи часу на привітання, оператор відразу описав ситуацію.

- У готелі злочинець. Вчинив погром і захопив заручників. Зачинився у номері, не йде на контакт.
- Боже, це щось новеньке. Який готель?
- Сакура, біля аеропорту. Той що недавно відкрився. Правоохоронці вже на місці, проводять підготовку до штурму номера.
- зрозумів.

Моїми криламиWhere stories live. Discover now