-31-

260 19 44
                                    

Talha ile biraz daha sahilde oturduktan sonra kalkmistik.Simdi ise arabada isiniyorduk.
Buradan eve gececektik.Evde ustumuzu degistirdikten sonra ise Nursimalara gidecektik.
Oldukca usumustum hava buz gibiydi.
Usudugumu farkeden Talha benim icin arka koltukta olan battaniyeyi bana dogru uzatti ve konusmaya basladi.
~" Sevgilim al usume ustune ort.Hasta olmani istemiyorum balim."
Gercekten umarim hasta olmazdim.Hic hasta olabilecegim bir zaman degildi.Talha ile evlenmemize bu kadar az kalmisken yatak,dosek hasta olmak istemiyordum.
Arabada isindiktan sonra yola ciktik ve Talha klasigimiz olarak telefonunu uzatti.
Rahatligimi bozmadan telefonu aldim o sirada Talha ise alnima bir opucuk birakmisti.
Ona dogru sevimli sevimli gulumsedim ve Spotify'a girdim.
Spotify'a girer girmez aklima gelen ilk sarkiyi actim.İsim Olmaz'i acmistim.
Talha bana dogru dondu ve gulumsedi ardindan konusmaya basladi.
~"Benim sevgilim ne kadar zevkli ya!"
Guldum ve sarkiya eslik etmeye basladik.
"ben aklimi senle bozdum
hic kimseyle isim olmaz
olsun,be guzelim,olsun
askin sagi solu belli olmaz
nefesinde yuzecegim
yuzumun kiyisina vurdukca
sevdim yine sevecegim
askin koynunda uyudukca."
Sahil eve yakin oldugundan eve varmistik.
Sicak battaniyemi arka koltuga dogru biraktim ve Talhayi seyretmeye basladim.
Onu seyrettigimi farkedince bana dogru bakip gulumseyerek konusmaya basladi.
~"Sevgilim niye oyle hayran hayran bakiyorsun?"
Basimi hafifce yana egdim ve konusmaya basladim.
*"Hayranim cunku sana Talham."
Talha sevimli sevimli gulumsedi ve arabadan inip kosa kosa kapimi acti.
Kapiyi acar acmaz inmemi beklemeden konusmaya basladi.
~"Simdi soyle yapiyoruz balim aldiklarimiz bagajda kalmaya devam ediyor.Ardalardan donunce aliriz bagajdan."
Kafami salladim ardindan tam inecekken Talha beni kucagina aldi ve kapiyi kapatti.Arabayi kilitledikten sonra kosa kosa binaya girdi.
Kokusunu icime cektim ve konusmaya basladim.
*"Kokun bana yasadigimi bir kez daha hatirlatiyor sevgilim."
Talha gulumsedi ve asansoru cagirdi ardindan dudagima bir opucuk kondurdu.
Eve girdigimizde Talha beni indirmedi ve yatak odasina ilerledik.
Yanagindan optum ve konusmaya basladim.
~"Sevgilim hazirlanmam icin indirsen mi beni?"
Talha dudagini buzdu ve ardindan beni kuacagindan indirdi.
Piti piti yuruyerek dolabima ilerledim ve siyah kalem etegimi,siyah kazagimi ve ici yunlu siyah kilotlu corabimi alip yatagin uzerine biraktim.
Banyoya girdim ve dislerimi fircalamaya basladim.
Dislerimi fircalarken bir yandada gozlerimi kapatmistim.
Talha sessizce geldi ve kollarini belime doladi ardindan boynuma opucukler birakmaya basladi.Boynuma biraktigi her opucukte hafif hafif sesler cikariyordum.
Dislerimi fircalamayi bitirdikten sonra Talhaya dondum ve konustum.
*" Sevgilim senimleyim ben hep sakin."
Talha guldu ve bana cevap verdi.
~"Sevgilim doyamiyorum ben sana ne yapayim ama!"
Talhanin yanagina bir opucuk kondurdum ve yatak odasina girip hazirlanmaya basladim.
Hazirladigim kombini giydim ve aynada kendime baktim.
Gayet guzel olmustum.Toplu olan saclarimi actim ve taradim ardindan makyaj yapmaya basladim.
Tamamen hazir olunca Talhaya seslendim.
*" Sevgilim hazir misinnn?"
Talhanin sesini duydum ve onu gulumseyerek dinlemeye basladim.
~"İremim hazirim sevgilim beeeeen!"
Talhada hazir olduguna gore artik cikabilirdik.
Siyah kabanimi aldim ve ustume giydim.Siyah cizmelerimde bu kombinimle oldukca guzel olmustu.
Banyodan cikan Talha beni gordugu an duraksadi ve konusmaya basladi.
~"Mukemmellik bir insan olsaydi o sen olurdun sevgilim."
Ya ben bu cocuga ölürüm ama.
Ona dogru yaklastim ve konusmaya basladim.
*"Sen ona birde benim gozumden bak."
Talhada benim gibi siyah bir kazak giymis altinada siyah bir pantolon giymisti.
Evden ciktik ve asansoru cagirdik.
Asansore bindik ve aynadan birkac tane fotograf çektik.

Nursima ve Ardanin evinde,
Nursima ve Ardanin evine gelmis kapinin onundeydik.Talha ile el ele tutusmustuk.
Talha bana dondu ve konusmaya basladi.
*"Cal sen kapiyi sevgilim."
Onu onaylarcasina basimi salladim ve kapiyi caldim.
Kapiyi acan Tamay ve Miraydi.
Ona dogru gulumsedim.İkiside beni kendilerini cekmis simsiki sarilmislardi.Buna ragmen yinede Talhanin elini birakmamistim.
İceri girdigimde kabanlarimizi cikardik ve salona dogru ilerledik.Herkes buradaydi.
Samet-Miray,Tamay-Berke,Altay-Esma,-Ece-Cenk,Necip-Nur ve İrfan-Gozde.
Talha ile birlikte Samet ve Mirayin yanina gectik.
Miray yanina gectigim gibi yanaklarima sayisiz opucuk birakti ardindan hepimizin gozleri iceri giren Nursima ve Ardaya dondu.
Biz sohbet etmeye baslamistik ama onlar susuyordu.
Sohbetimizi bolen ses Nursimanin sesiydi.
-"Arkadaslar bir saniye!"
Hepimiz susmus onlari dinliyorduk.Nursimadan sonra konusmaya Arda devam etti.
-"Sizi buraya toplamamizin bir amaci var."
Hepimiz anlamayan gozlerle Nursima ve Ardaya bakiyorduk.Berke basini Tamayin omzuna koymus Tamayi izliyordu bir yandanda onlari dinliyordu.
Ben ise basimi Talhanin omzuna yaslamis onlari dinliyordum Talhada o sirada sacima opucukler birakiyor,belimdeki eliyle belimi oksuyordu.
Hepimiz Nursima ve Ardayi pur dikkat izlerken Nursima hemen konusmaya basladi.
-"Ben hamileyim arkadaslar!"
Hepimiz sok olarak onlara bakmaya basladik.
Soku ilk atlatan Esmaydi ve konusmaya basladi.
-"Saka yapmiyorsunuz de mi?Saka degil gercek degil mi?"
Arda hemen konusmaya basladi.
-"Baldiz valla saka degil!"
Hepimiz onlari tebrik ettikten sonra Talha aniden konusmaya basladi.
~"Allah en yakin zamanda bizede nasip etsin insallah degil mi sevgilim?"
Talhaya gulumseyerek yanit verdim.
*"İnsallah sevgilim insallah."
Talha daha sonrasinda saclarimi oksadi ve konusmaya basladi.
~"Senin icinde oldugun her zaman cok guzel sevgilim."

herkese merhabaa,
otuz birinci bolumumuzu umarim begenmissinizdir.oylariniz ve yorumlariniz benim icin cok onemli.lutfen oylarinizi ve yorumlarinizi eksik etmeyin.
saglikla kalin, seviliyorsunuz!

bolumde gecen sarki;
isim olmaz-tarkan

sadem~tayyip talha sanuc Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin